Sunne og enkle ideer til kveldsmat?

Marigullhøna

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Jeg er så utrolig mye sulten for tiden! Og så er jeg lei av alltid å spise brødskiver så tenkte jeg måtte høre om noen her har noen andre forslag? Spiser allerede brød til tre måltider i løpet av dagen, så når det er tid for kveldsmat er jeg bare så utrolig lei! Har noen noen gode tips til sunn og enkel kveldsmat?

Her er omelett blitt en favoritt. Med diverse i som spekemat er en slager ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Smoothie? Ellers har jeg spist vafler de 2 siste kveldene...! Ikke spesielt sunt..men matlysten er dårlig..så lager det jeg vil ha :)

Smoothie? Ellers har jeg spist vafler de 2 siste kveldene...! Ikke spesielt sunt..men matlysten er dårlig..så lager det jeg vil ha :)

Vafler er dødsgodt! Men tenkte å prøve å være litt sunn... Dessuten blir jeg så lett kvalm når det er søtt... :(

Men smoothie er kjempegodt!

fruktsalat m biola eller vaniljekesam :D eller rugfras e.l. med biola :) nammelig mettende og sunt. i normale mengder i hvertfall...... hehe

Vafler er dødsgodt! Men tenkte å prøve å være litt sunn... Dessuten blir jeg så lett kvalm når det er søtt... :(

Men smoothie er kjempegodt!

Grove vafler er veldig godt! Burde prøves :) Og så er det lett å lage og falt i smak hos både store og små her.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg har ofte tatt meg knekkebrød, en gulrot eller nektarin. Også har je lagt meg tidlig for å ikke bli sulten enda en gang ;)

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Enkle pannekaker:
2 egg og en banan blandes og stekes. Godt med frukt til.

Salat eller wraps, havregrynsgrøt eller yoghurt med musli blanding:-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Yoghurt med gryn i!

Termin: 3. jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har dilla på klassikeren havregryn med melk og rosiner, av og til med eplebiter i. Nesten det eneste jeg har ordentlig lyst på for tida... ;)

Hm. I dag ble det ikke sunt ihvertfall. Pannekaker. Og jeg forspiste meg noe dugelig. Og nå er jeg kvalm. :( Får satse på noe lettere og sunnere i morra ;) Og minne meg selv på at jeg ikke trenger å spise så innmari mye for å bli mett ;)

Jeg er over gjennomsnittet glad i havregrøt, det er og en ting jeg ikke blir dårlig av fordi jeg ikke klarer å bli overmett :P ellers, grove vafler er fantastisk!!! Et lite tips, ikke spis fort. Hverken fordi det er godt eller fordi du er sulten :P det er da du blir stappmett for fort.. lettere sagt enn gjort :P men etter 6 uker med konstant sult- OG metthetsfølelse (ja, samtidig) så lærer du noen triks :P

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Back
Topp