Sunn livsstil

Miss Independent

Elsker forumet
Noen som blir med på det?
Jeg slanker meg ikke nå fordi jeg fullammer og vil ikke ødelegge det.
Men jeg har endret livsstil; prøver å spise sunt og går trilletur hverdag.
Men det er ikke lett merker, og trenger motivasjon.
Flere? Kanskje vi kan utfordre hverandre.

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using BV Forum mobile app

Jeg er i gang :) men for kaldt for trilling her nå :(
Kutter godt ned på karbohydrater her nå!

Prøver jg også:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Også i gang! Går ikke inn for å slanke meg sånn direkte, bare bli sunnere og sprekere :)

Jeg vil heller ikke direkte slanke meg mens jeg ammer, men vil jo helst kutte søtsaker utenom lørdag og bevege meg mer+ spise mer frukt og grønnsaker og mindre fett...tidligere har akkurat den dietten ført til -15kg så da blir det en slags slanking kun av å endre livsstil! Men kjenner at motivasjonen og viljestyrken mangler, så sitter her å tygger på en sjokoladenisse fra jul :p

Hva spiser dere når dere har lyst på noe godt og søtt? Sliter for tiden med søtsuget. :(

Jeg også! Tidligere idag tok jeg en yoghurt, og så en appelsin! Synes også frukt-te med suketter i fungerer greit! Men så nå i kveld ga jeg etter for sjokoladen :p

Det som fungerer best mot søtsug her er å KUTTE UT alt av sukker og egentlig karbohydrater generelt.
Kroppen min klarer bare ikke å spise sukker "med måte" og blir veldig fort avhengig - jeg klarer ikke å stoppe!
Så nå er det avrusning på sukker :p Det blir noen harde dager først, men så gir det seg og jeg kan nøye meg med litt mørk sjokolade om jeg skal kose meg. Og litt pepsi max!

Jeg har som mål og kutte ned på søtsakene og slikt nå jeg også, så jeg hiver meg på :)
Må si meg enig med Fru H; blir veldig hekta på sukker jeg også, spesielt sjokolade. :confused:
Må bare prøve å ta meg sammen, for jeg har vært en skikkelig godtejunkie det siste trekvart året.

Det er faktisk den eneste løsningen her.
Jeg liker kroppen min best når den ikke er avhengig av sukker, hodet fungerer også mye bedre da!!
Etter en liten stund er det ekkelt med ting som er søtt :-p

Jeg vil heller kompensere med trening enn å kutte ut godter og sjokolade og chips. ;-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Sukker, greit nok. Men karbo, det klarer jeg ikke (har prøvd).
Lav kalori "diett" funker best for meg - gikk ned nesten 10kg før sv.skapet.

Jeg vil heller kompensere med trening enn å kutte ut godter og sjokolade og chips. ;-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Trener og jeg da :p
Jeg er absolutt ingen fanatiker, men kroppen har egentlig ikke godt av hvitt mel og sukker, uansett, og jeg merker det veldig godt. Jeg blir nesten dårlig av det..

Jeg har klart å gå ned 28 kilo nå. Å da har jeg spist knekkebrød med magert pålegg, masse frukt å grønt å en god trilletur hver dag. Spiser kun godetri å drikker brus på lørdagen. Og spiser den samme middagen som alle andre, men prøver å stoppe i tide. Noe som er veldig vanskelig siden det smaker så sinnsykt godt, etter bare å spise knekkebrød med pålegg som nesten ikke smaker noe.. Hehe. Lykke til, dette klare dere! :)

Jeg har klart å gå ned 28 kilo nå. Å da har jeg spist knekkebrød med magert pålegg, masse frukt å grønt å en god trilletur hver dag. Spiser kun godetri å drikker brus på lørdagen. Og spiser den samme middagen som alle andre, men prøver å stoppe i tide. Noe som er veldig vanskelig siden det smaker så sinnsykt godt, etter bare å spise knekkebrød med pålegg som nesten ikke smaker noe.. Hehe. Lykke til, dette klare dere! :)
Godt jobba! :D

Jeg vil også være sunn! (Men nå spiser jeg kanelsnurr på IKEA). Dere er flinke alle sammen :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Kanelsnurr på IKEA er litt ekkelt, men godt :p
Vi bakte litt sunnere kanelsnurrer i helgen - kjempegode!!!

Nei, slutt å friste meg da! :p
Nå fikk jeg lyst på kanelsnurrer, og de på Ikea er ganske gode.

Men jeg syns jeg har vært flink idag da. trilletur og spist det jeg skal spise. :D

Så flink du!! :D
Jeg kan bare drømme om gå ned så mye..

Back
Topp