Jeg vil heller kompensere med trening enn å kutte ut godter og sjokolade og chips. ;-)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
ja takk begge deler
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil heller kompensere med trening enn å kutte ut godter og sjokolade og chips. ;-)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Ekkelt? De er jo supergode! Mmmmm! Sticky bun! Men for å gjøre opp for den så spiste jeg salat til middag! HihiKanelsnurr på IKEA er litt ekkelt, men godt![]()
Vi bakte litt sunnere kanelsnurrer i helgen - kjempegode!!!
Ekkelt? De er jo supergode! Mmmmm! Sticky bun! Men for å gjøre opp for den så spiste jeg salat til middag! Hihi
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Kjenner jeg trenger et spark i rumpa. Nå har jo nettopp kjæresten vært her, og da blir det så sinnsykt mye kos, så mitt nyttårsforsett om å kutte ut godteri har gått rett i dassMen nå som jeg er alene igjen er jeg bare nødt til å ta meg sammen! Lurte litt på om jeg skulle plante en sånn "slanke-ticker" på signaturen min bare for å hjelpe til å holde meg selv i nakken. På mandag skal jeg starte på et nytt og bedre liv
..håper jeg!
![]()
He he, er vanskelig og holde seg unna alt som er godt da og er jo såå godt med litt kveldskosHar ikke stumpet røyken ennå jeg heller, men SKAL gjøre det og har ennå 2-3 kg som også SKAL bort
![]()
Har et ønske om å gå ned 10-15 kg over tid, men det kan jeg se langt etter om jeg ikke klarer å kutte ut alt dette godteriet jeg driver og trykker i trynetHar ryggrad som en glassmanèt!
![]()
Slanking tips aner jeg ikke, men jeg spiser glutenfritt knekkebrød. Spiser ikke hvetemel lenger. Og tror det er en av grunnene til at jeg har gått ned 18 kg siden fødsel. Veier 10 mindre nå enn da jeg blei gravid. Skal ned minst 3 kg til![]()
Så flink du er!!Jeg bøyer meg i støvet!
Har mistet all babyvekta, så det er i alle fall minus drøye 12kg
Nå når jeg har fått kjæresten avgårde igjen er det slutt på brødspising på meg også. Nå blir det tilbake til knekkebrøene. Håper å få tatt meg sammen nå. Det er litt lettere når ikke kjæresten min er her!Vi har så utrolig dårlig innflytelse på hverandre siden vi i 6 år har kost oss over en lav sko når vi har vært sammen. Det funker mindre bra når man plutselig tilbringer flere uker sammen, og ikke bare langhelger
![]()
Jeg har klart å gå ned 28 kilo nå. Å da har jeg spist knekkebrød med magert pålegg, masse frukt å grønt å en god trilletur hver dag. Spiser kun godetri å drikker brus på lørdagen. Og spiser den samme middagen som alle andre, men prøver å stoppe i tide. Noe som er veldig vanskelig siden det smaker så sinnsykt godt, etter bare å spise knekkebrød med pålegg som nesten ikke smaker noe.. Hehe. Lykke til, dette klare dere!![]()
Wow, så god du er!!!
Kjører samme "linja" som deg. Knekkebrød med magert pålegg og masse grønt (agurk, rødløk, tomat, paprika), chips/godis og brus til helgen (helst lørdagen) og middag med måte (stoppe når en er 80% mett)!
Trener også litt hjemme (fordi jeg syns det er for tidkrevende med treningssenter - kjøre til/fra, time, blabla). Går tur (har en rute som tar 45min), sykkler 30min på kveldstid og løfter litt enkle manualer for å se om jeg kan lure frem en muskel eller to!
Har bare gått ned 1,5kg siden 3 jan, men det er vertfall noe![]()
Kan alle "triksene" med grovt brød, frukt og masse grønnsaker! Har gått ned 15kg før svangerskapet på den måten! Men klarer ikke å hente meg inn tilbake i gamle vaner nå
Sent from my ST25i using BV Forum mobile app