Sun Lolly...

Juli_august2015

Gleder oss til nr. 2 :-)
Okey, jeg har en innrømmelse å komme med. Jeg elsker -og da mener jeg virkelig e l s k e r - den saftisen, nå når jeg er gravid. Var i Sverige i høst og kjøpte inn flere sånne bokser med ulike smaker, og de er så gode. Jeg blir så fort varm om dagen, så bare det å få noe kaldt og søtt i munnen er så herlig! Har hørt de som gafler i seg isbiter, men jeg er ikke helt der enda. Men kommer sikkert dit, kan jo ikke gå og smugspise all isen til femåringen heller ;p
Flere som elsker særlig saftis nå?

.. Og så må jeg bare legge til at det er så herlig å kjenne den kriblingen i magen når jeg spiser is :)
Nå virker det kanskje som at jeg kaster i meg is hele tiden, men kanskje 2 ganger i uka får jeg sånne innfall.. Så det er vel ikke så halvgærent vel?

Kjøper alltid en friskies når jeg er på butikken, det er superdigg :) De har sett litt rart på meg med is i hånda og 10 minus ute :P

Godt å lese at jeg ikke er alene :-D

Med hyperemesis overlevde jeg takket være vannis første månedene! Lollipop og first price sine. Flere is til dagen!

Så gikk det over til sjokolademelk, vaniljeis og sjokolade. De kiloene som forsvant med vannis er absolutt tilbake, kan du si!

Sun lolly er kjempegodt da:) jeg elsker de grønne med drue/champagnesmak;) har ikke smakt bringebær, men tipper den også er veldig god!!

Vi har jordbær, bringebær, drue og solbær. Favoritten den siste tiden er faktisk solbær, aner ikke hvorfor, for har egentlig ikke likt solbær generelt så mye tidligere.
Champagnesmak må vel kjøpes inn neste gang da, takk for tips! :)
Er så glad jeg har sluppet unna den verste kvalmen som du beskriver med hyperemesis, sånn konstant kvalme hele tiden med oppkast høres så slitsomt ut.. :(
Tenk om saftis hadde kommet på blå resept a -drømme- :) :)

Nå har jeg sendt mannen på butikken for å kjøpe friskis :D hehe..

Back
Topp