Sulten!

Fabmamma40

Glad i forumet
Julikulene 2020
Frokost :07:15

Halvt rundstykke med leverpostei og majones kl 10:00

1 1/2 rundstykke igjen kl 11 med samme pålegg.

Kl 14:30 : 5 tynne knekkebrød med kaviar og ost.

Og ei kjøttpølse til dessert.

Noen som har det som meg?

Jeg måtte ta frem en brødskive når det var 10 minutter igjen av timen på skolen. Og det tar meg bare 2 minutter å gå hjem. Blir jo så intenst sulten sånn helt plutselig. :wideyed:

Sulten ja!
Spiser små måltider heller en store.

Jeg har ogs måttet øke inntaket. Merker spesielt at jeg blir uvel på ettermiddagen når det er lenge mellom lunsj og middag.

spiser også litt ekstra til frokost og har begynt med kveldsmat!

Så: frokost 08, frukt mellommåltid, lunsj 12, frukt mellommåltid, middag 17, kveldsmat 21.

Jeg blir sulten særlig sent på kvelden. Kommer sånn helt plutselig. Kan si til mannen at jeg er fortsatt mett, så plutselig er jeg skrubbsulten. Er så rart.

Samme her, men spiser mer enn det du har nevnt der! Våknet kl 02:30 i natt av at magen rumlet, selv om jeg spiste kvelds. Måtte stå opp å spise en brødskive. Blir uggen om jeg ikke spiser.

Blir sulten ca hver andre time. Litt slitsomt :p håper detgår over etterhvert

Sulten og kvalm om hverandre. Veldig forvirrende og slitsomt.

Jeg blir sulten særlig sent på kvelden. Kommer sånn helt plutselig. Kan si til mannen at jeg er fortsatt mett, så plutselig er jeg skrubbsulten. Er så rart.

Jeg vet! Og så er det dager hvor jeg ikke er sulten på kvelden. Rare gode kroppen våres!

Spiser en del nå ja. Frokost 8-9 tiden. Lunsj 10.30, et nytt måltid 13 eller 14.15 (jobber på skole/SFO, Så vi spiser sammen med barna på sfo, heldigvis), middag 17-18 tiden. Kveldsmat når jeg føler for det. Og mellom disse måltidene har jeg nesten alltid frukt eller lignende liggende som jeg sluker i meg ila dagen.
Er så mye kvalm, og noe mat/frukt/drops demper kvalmen litt. Så jeg prøver å holde meg til små måltider/frukt jevnlig ila dagen.

Er mer sulten enn vanlig så spiser lite og ofte. Men sliter veldig med å få ned typisk middagsmat, blir så uvel av det.

Back
Topp