SULTEN!

Håpefull prøver

Glad i forumet
Jeg er 5 +3 og er KONSTANT sulten, fysen og vil generelt tygge på noe til en hver tid.
Tenkte å høre om det er noen som har noen tips på matvarer det er greit (halvgreit) å knaske på de 12 timene i døgnet jeg ikke er trøtt og sover
Kommer til å se ut som en hval etterhvert om jeg ikke finner noen smarte løsninger!

Forøvrig har jeg aldri likt sjokolade og spist særdeles lite godteri utenom chips, men nå har det tydeligvis endret seg

Jeg er 5 +3 og er KONSTANT sulten, fysen og vil generelt tygge på noe til en hver tid.
Tenkte å høre om det er noen som har noen tips på matvarer det er greit (halvgreit) å knaske på de 12 timene i døgnet jeg ikke er trøtt og sover
Kommer til å se ut som en hval etterhvert om jeg ikke finner noen smarte løsninger!

Forøvrig har jeg aldri likt sjokolade og spist særdeles lite godteri utenom chips, men nå har det tydeligvis endret seg

Haha, huff, kjenner på akkurat det samme:rolleyes: Er mye mer sulten nå og skulle gjerne spist hele tiden:wtf: Men jeg prøver å holde meg til banan, appelsin, youghurt, avokado eller annen type frukt o.l. Drikker en del sjokomelk og:) Spiser brødskiver/rundstykke med et godt pålegg på eller speilegg.. Prøver å ikke overdrive matinntaket helt, men dersom jeg kjenner sulten virkelig melde seg så tar jeg et sånt type enkelt måltid. Frukt har funket overraskende bra så langt for min del;)

Haha, huff, kjenner på akkurat det samme:rolleyes: Er mye mer sulten nå og skulle gjerne spist hele tiden:wtf: Men jeg prøver å holde meg til banan, appelsin, youghurt, avokado eller annen type frukt o.l. Drikker en del sjokomelk og:) Spiser brødskiver/rundstykke med et godt pålegg på eller speilegg.. Prøver å ikke overdrive matinntaket helt, men dersom jeg kjenner sulten virkelig melde seg så tar jeg et sånt type enkelt måltid. Frukt har funket overraskende bra så langt for min del;)
Ja smart, må vel ha litt ekstra tilgjengelig i kjøleskapet ja! Har kjøpt inn litt knaskerøtter, minitomater og epler. Så får vel ta dem i bruk:) merkelig dette her☺️

Ja smart, må vel ha litt ekstra tilgjengelig i kjøleskapet ja! Har kjøpt inn litt knaskerøtter, minitomater og epler. Så får vel ta dem i bruk:) merkelig dette her☺️

Ja, frukt/yoghurt/avokado har vært et veldig fint supplement til godteri her, så håper jeg klarer å holde på det fremover også:):smug:Ååh, når du nevnte epler fikk jeg lyst på det og:D;) Da må jeg kjøpe det i morgen, hehexsmile9 Bra å kunne avlede kroppen med denne type input og ikke bare usunne greier. Heldigvis har jeg ikke hatt det enorme søtsuget hittil, fryktet det skulle bli verrexsmile9xsmile9 Ja, mye rart man skal gjennom nå de neste månedene :D

Jeg gikk for skrelt gulrot, og agurk også, forrige svangerskap :)

Haha jeg har det helt likt. Jeg er sulten hele tiden, og har lyst på alt og ikke noe spesifikt. Tvinger meg til å kun drikke vann utenom matpausen [emoji1]

Samme her! Spiser hele tiden og nå har jeg fått mye ekstra rundt midjen:shifty:
Prøver å unngå for mye usunt, men når man er så sabla sulten så havner hånda fort nedi kjekspakken. Må prøve å spise mer frukt og grønt slik som dere andre her..

Jeg har vært så ekstremt usunn de siste ukene at om jeg tenker på det blir jeg kvalm! Men jeg orker ikke stå på kjøkkenet å lage mat for jeg blir så svimmel og kvalm. Samboer jobber veldig mye kveld og har en hobby som tar opp en del tid så får ikke han til å lage noe middag om dagen heller[emoji85] Blitt veldig mye usunn mat, alt for mye snop og kjeks.... Må virkelig skjerpe meg[emoji28][emoji85]

er og sulten hele tiden, men nå har jeg begynt å få veldig sure oppstøt:nailbiting: er redd for at kvalmen kommer snart...

Sulten og kvalm hele tiden siden eg bikket 6 uker[emoji31]

Har en voldsom appetitt idag:o samt mye luft+liftsmerter under brystene på en måte. Men du pusikatt så man skulle hive innpå:o avokado, eple, brødskiver, knellebrød.. uansett så går det ned i full fart.. heldigvis fins det så mye sunt å godt nå for tiden!:)

Er også sykt sulten hele tiden men også sykt kvalm... så klarer ikke spise så mye likevel... enda!

Sulten og kvalm i en "fin" harmoni ^^, alt går ned, men noe kommer også opp igjen :-\

Ete konstant, og da blir ofta nåke usunt mellom måltidene! Heldigvis ikkje lagt på meg nåke enno... :sorry:

Back
Topp