Håpefull prøver
Glad i forumet
Jeg er 5 +3 og er KONSTANT sulten, fysen og vil generelt tygge på noe til en hver tid.
Tenkte å høre om det er noen som har noen tips på matvarer det er greit (halvgreit) å knaske på de 12 timene i døgnet jeg ikke er trøtt og sover
Kommer til å se ut som en hval etterhvert om jeg ikke finner noen smarte løsninger!
Forøvrig har jeg aldri likt sjokolade og spist særdeles lite godteri utenom chips, men nå har det tydeligvis endret seg
Tenkte å høre om det er noen som har noen tips på matvarer det er greit (halvgreit) å knaske på de 12 timene i døgnet jeg ikke er trøtt og sover
Kommer til å se ut som en hval etterhvert om jeg ikke finner noen smarte løsninger!
Forøvrig har jeg aldri likt sjokolade og spist særdeles lite godteri utenom chips, men nå har det tydeligvis endret seg
Men jeg prøver å holde meg til banan, appelsin, youghurt, avokado eller annen type frukt o.l. Drikker en del sjokomelk og
Ååh, når du nevnte epler fikk jeg lyst på det og
Bra å kunne avlede kroppen med denne type input og ikke bare usunne greier. Heldigvis har jeg ikke hatt det enorme søtsuget hittil, fryktet det skulle bli verre
er redd for at kvalmen kommer snart...