Sulten!

Har ikke fått noen dille enda, men jeg blir så fort sulten! Kan gå fra ok mett til supersulten i full fart. Litt slitsomt.
 
Tror du skal ha ganske mye lakris for at det skal være skadelig..:) ritz kjeks ja, det kjøpte jeg også i går, håper det hjelper. Er også myye kvalm ..

Ja det skal vel voldsomme mengder til så det er ingen fare med en sild i ny og ne[emoji4] Var spyklein på butikken i dag og kjøpte en vårrull bare for å prøve, og nå sitter jeg å gråter fordi jeg bare kjøpte en[emoji23]
 
Ja det skal vel voldsomme mengder til så det er ingen fare med en sild i ny og ne[emoji4] Var spyklein på butikken i dag og kjøpte en vårrull bare for å prøve, og nå sitter jeg å gråter fordi jeg bare kjøpte en[emoji23]
Hahahhahaha [emoji23] fantastisk! Haha
 
Mmmmhm :Heartred og melk inneholder mye jod som vi bør få i oss ekstra av :hello2

Ja her går det i tillegg en liter skummet melk pr dag så tror ikke jeg mangler noe hvertfall[emoji23]
 
  • Liker
Reactions: CR
Sulten, dårlig matlyst og kommer ikke på noe jeg orker å spise :hungover: eneste jeg har LITT craving på er Snickers. Men orker bare et par biter så er det dårlig. Liker ikke middagslukt

Er bare veldig tørst.
 
Tror du skal ha ganske mye lakris for at det skal være skadelig..:) ritz kjeks ja, det kjøpte jeg også i går, håper det hjelper. Er også myye kvalm ..

Jeg tror det var snakk om mer enn 250 gram i uka, og det er vel mer enn to pakker. Jeg spiser lakris når jeg får blodtrykksfall på jobb, om det hjelper eller er placebo vet jeg ikke, men jeg tenker det er greit så lenge jeg ikke spiser en hel pakke ‍♀️
 
Jeg tror det var snakk om mer enn 250 gram i uka, og det er vel mer enn to pakker. Jeg spiser lakris når jeg får blodtrykksfall på jobb, om det hjelper eller er placebo vet jeg ikke, men jeg tenker det er greit så lenge jeg ikke spiser en hel pakke ‍♀️
Såpass ja , ja skal nok gå fint :)!
Samma om det er placebo eller ikke , så lenge det har effekt :-D
 
Har merket de siste dagene at jeg er mer sulten. Jeg ligner veldig på min mor og hu gikk opp 34 kilo i sitt første svangerskap, så her er det bare å sette igang spisinga. Haha.
 
Herlighet i dag er jeg så sulten og har lyst på ALT! Har laget en lang liste med ting jeg vil spise[emoji15] hva skjedde der liksom! Jeg som ikke har hatt matlyst på en uke!
 
Herlighet i dag er jeg så sulten og har lyst på ALT! Har laget en lang liste med ting jeg vil spise[emoji15] hva skjedde der liksom! Jeg som ikke har hatt matlyst på en uke!
Sånn vil jeg også ha det! Jeg har fremdeles ikke matlyst.
 
Sånn vil jeg også ha det! Jeg har fremdeles ikke matlyst.

Nei altså nå er jeg jo litt bekymret for at noe er galt for dette er jo ikke den formen jeg har hatt de siste dagene! Men kvalmen kommer vel snikende utover dagen og da er vel moroa over igjen tenker jeg...
 
Nei altså nå er jeg jo litt bekymret for at noe er galt for dette er jo ikke den formen jeg har hatt de siste dagene! Men kvalmen kommer vel snikende utover dagen og da er vel moroa over igjen tenker jeg...
Kanskje du kan holde den unna med å fortsette å spise?
 
Kanskje du kan holde den unna med å fortsette å spise?

Ja jeg tenker at jeg prøver det fremover! Har også kjøpt Sea Band i går og blir i allefall superfornøyd om de fungerer såpass bra[emoji4][emoji1319]
 
Aldri vært noen stor fan av paprika men nå har jeg så lyst på hele tiden, legger på den største paprikabiten (like stor som brødskiven), haha. Så frisk og godt!!
 
Back
Topp