Sulten!

*sushi*

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Er i uke 22 og har en hunger ut av en annen verden. :p

Spiste mye og ofte tidligere i svangerskapet men har hatt en mer normal matlyst i det siste. Nå ser det ut til å snu igjen. Har lyst på mat HELE tiden selv om jeg føler meg skikkelig stappa... Prøver å dytte i meg sunne ting da, men det er ganske slitsomt å ha lyst på noe selv om magen føles full.

Flere som har det sånn nå?

Hehe jeg er i uke 27 nå, men ble sånn for noen uker siden. Visste dager kan jeg spise og spise og blir aldri ordentlig mett eller tilfredsstilt, mens andre dager er det normalt! Kanskje kroppen som sier ifra at den trenger mer næring ;) ellers vet jeg at hormonene også er på vei tilbake for fullt så kan ha noe med det å gjøre :(

Hehe jeg er i uke 27 nå, men ble sånn for noen uker siden. Visste dager kan jeg spise og spise og blir aldri ordentlig mett eller tilfredsstilt, mens andre dager er det normalt! Kanskje kroppen som sier ifra at den trenger mer næring ;) ellers vet jeg at hormonene også er på vei tilbake for fullt så kan ha noe med det å gjøre :(

Og så har det bare fortsatt ja? Hoho, har litt å se fram til da. Men ja, det varierer også veldig, så jeg spiser meg vel opp en dag og så roer det seg igjen. Det er ikke sånn hver dag heldigvis.

Back
Topp