Sulten..

lille_mjau

Gift med forumet
Augustlykke 2015
Før kunne jeg lett gå en dag uten å spise, uten å føle meg sulten og uten og ville ha mat.
Nå blir jeg sulten hver 3. time.
Nå sitter jeg på jobb det er 3,5 t siden sist gang jeg spiste.. Jeg holder på å dø!
Jeg har så lyst på chili con carne, eller mexicansk gryterett... Jeg er så sulten og fysen at jeg sitter her å googler bilder av det har jeg lyst på..
Jeg pines.. Ringte mamman min nå og så at hun må kjøpe inn kjøttdeig og mexicansk gryterett pose (hun og arabella kommer å henter meg etter jobb)

Så jeg kan glede meg. Nå er det ca 3 timer til jeg kan endelig spise.

Sånn har jeg det også!
Ekstremt sulten hele tiden... Håper det roer seg etter hvert :)

Veldig sulten hele tiden, men øynene orker mer enn magen når jeg har forsynt meg. Her er det dog 1,5/2 timer fra jeg har spist til jeg dør av sult.... Og er ikke fysen på noe annet enn kaker og godteri, blæææ...

Jeg gikk opp på pauserommet på jobben og smurte meg to knekkebrød med gulost og bringbærsyltetøy. Det var så godt at jeg nesten griner. Nå overlever jeg til jeg kan komme meg hjem til mexicansk gryterett :D

Hehe jeg føler med dere jenter! Synes det er en herlig følelse å ha så god matlyst!! Jeg har alltid vært småspist og er naturlig veldig tynn, veldig vanskelig for å legge på meg! Så jeg ser skikkelig frem til tiden fremover, håper jeg blir stor:p:p haha

Sånn er det med meg og, max 2-3 timer mellom hvert måltid.. Ellers er det nesten så jeg dør av sult :p
Og glemmer jeg en kveld å spise rett før jeg legger meg, er det bare å stå opp igjen å spise før det går an å sove :p

Jeg er og sulten hele tiden! Håper det roer seg litt etterhvert:p

Sulten hele tiden her også. Men når jeg spiser så blir jeg så utrolig fort mett, og føler meg veldig "sprengt".
Også blir jeg ihjelsulten igjen nesten med en gang etterpå. Utrolig slitsomt egentlig.

I dag har jeg spist 3 x middag, en pk kinderegg og et kakestykke... Og nå er jeg sulten som et uvær igjen..... Kommer jo til å se fødeklar ut om en mnd om det fortsetter slik!

Jeg er også sulten hele tiden....går sjelden mye mer enn 2 timer imellom måltidene liksom :rolleyes:

Sulten hele tiden her også. Men når jeg spiser så blir jeg så utrolig fort mett, og føler meg veldig "sprengt".
Også blir jeg ihjelsulten igjen nesten med en gang etterpå. Utrolig slitsomt egentlig.

Signerer!

Den dagen jeg slutter å være kvalm og kaste opp. Skal jeg kjøpe alt på butikken :p

Jeg er også sulten all the time! Jobber som nattevakt og kunne godt gå lenge uten å spise, nå spiser jeg hele tiden! :-o

Back
Topp