Sulten

elipeli

Forelsket i forumet
Merker at jeg begynner å trenge mer næring, og magen skriker ofte etter mat. Andre som har det sånn? Og ombestemmer meg hele tiden mtp. hva jeg har lyst på. Stakkars mannen min fikk beskjed om å ordne middag her om dagen, kom hjem med rullekebab som jeg vanligvis er kjempeglad i, men det var helt uaktuelt for meg å spise det den dagen så da ble det ny tur på butikken. Endte opp med posesuppe, hehe ;) Ikke lett for mannen å følge med på mine stadig forandringer i matveien.

Hva tenker dere om vektøkning i svangerskapet? Jeg har startvekt på 91 kg, så ønsker jo ikke legge på meg alt for mye, men knøttet må jo få det han/hun trenger!

Det er viktig å spise lite og regelmessig tror jeg:). Men jeg elsker middag og er da ikke veldig kvalm;). Men spis sunn mat og gå turer, så ordner det seg:). Min start vekt er også 91kg..

Termin: 14.januar 2015?❤️

• Liker
Reactions: eli
Jepp, å er i trassalderen jeg tydeligvis hahah får jeg ikke det jeg fyser på så gidder jeg ikke spise hehe .. Kan ikke planlegge middagen det må vi bare ta på sparke iforhold til hva jeg måtte ha lyst på der å da hehe takk gud for tolmodig mann:)

<3 venter en vinterbebi <3

• Liker
Er mer sulten! Spesielt når eg e på jobb eller etter jobb!! Er kresen i fra før av og ikke noe bedre no!! Men har heldigvis fått lysten på frukt og grønt og bær då :)

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er sulten hele tiden! :) Men når jeg titter i kjøleskapet er det ingenting som frister.. :rolleyes:

Tror aldri jeg har hatt sånn sultfølelse som det her, så mange ganger i løpet av en dag før! Er jo ganske morsomt, men dumt når man er småkvalm og har dårlig matlyst da.

Her vet jeg ikke om det er sultfølelse eller hva det er.. Men er kvalm konstant nesten, å føler jeg må spise for å holde det i sjakk :P Så prøver å spise lite og ofte :)

Har fått jevn matlyst, spiser ofte og lite.. :P har startvekt på 96 kg... men har jo kuttet ut redbull og Cola, og er ellers aktiv med turer og ridning så håper faktisk at jeg klarer og gå ned noen kilo :P (på en sunn måte ) :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

• Liker
Jeg er også sulten hele tiden! Har ikke vært noe kvalm til nå *bankibordet*, men jeg er sulten nesten hele tiden. Hjelper ikke med bare litt mat heller. Nei, jeg må spise minst en til to skiver brød, havregrøt eller noe ca annenhver time hvis jeg ikke skal gå vondt-i-magen-sulten hele tiden... Er vant til å ha god matlyst, men dette topper det meste ;)

Positiv test 18.05.14 ❤️
Foreløpig termin 23.01.15 ❤️

Jeg er ikke sulten i det hele tatt og får ganske lite i meg, normalt sett spiser jeg to brødskiver til frokost når jeg står opp, 3 brødskiver til lunsj, middag og kvelds. Nå får jeg kun i meg væske til frokost, en tørr brødskive til lunsj, en halv tallerken middag og varierer til kvelds.. :( var sånn sist gang også, varte frem til 10-11 uker. Så håper det går like bra denne gang!

Med min forrige gikk jeg opp 27 kg, de forsvant ganske kjapt og jeg var på orginal vekten min 4 mnd etter fødsel igjen.

Jeg er også sulten hele tiden (når jeg ikke er kvalm).. Utrolig rart å gå fra super kvalm til ulvehunger på type 10 minutter..
Jeg har også nok kg å ta av, så kjenner jeg stresser litt med denne matlysten... men det er jo så vanskelig å la være å spise noe når magen hyler så høyt etter mat at man aldri skulle trodd denne hadde fått noenting før.. :(

Må spise regelmessig, men sånn det har vært de siste dagene så er jeg sulten, begynner å spise og er mett før jeg har spist noe særlig.. Til frokost idag var jeg mett etter en bit med skive og speilegg.. Det er egentlig det som er mest frustrerende.
Er og veldig glad i skikkelige middager, det var jeg sist og. Middag med saus og poteter er gull!

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Jeg er sulten hele tiden! :) Men når jeg titter i kjøleskapet er det ingenting som frister.. :rolleyes:

Samme her. Og hvis ikke jeg spiser blir jeg gørrkvalm. Det blir mye tørre knekkebrød og frukt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har begynt å bli sulten hver 2. Time nå. Uansett hvor mye jeg spiser -.-

Sulten som en ulv! Jeg har alltid hatt dårlig matlyst og spist for lite, så jeg var litt bekymret for at jeg ikke kom til å klare å spise nok under svangerskapet. Foreløpig er det ikke noe problem, for å si det mildt, jeg spiser hele tiden :p

Back
Topp