Sulten HELE tiden...

Tonerose85

Flørter med forumet
Noen flere her som er sulten hele tiden? Jeg kan spise i ett sett. En halv time etter maten er jeg like sulten. Spiser sundt og variert, så det skal ikke være noe i veien med kostholdet, og jeg er heller ikke overvektig. Har lest at man ikke bør overspise, men hva skal man gjøre da? Når man er sulten så bør man vel spise?
 
http://bd.lilypie.com/cEzrp2.png" alt="Lilypie Expecting a baby Ticker" border="0" width="400" height="80" />
 
 
Har det på samme måte, eller det vil si at det beggynner å bli litt bedre nå... Spiste hele tiden men passet på å få i meg MYE frukt og drikke...
 
Har blitt mye melk på meg. Vann med sitron er også bra.
Mandariner, vannmelon, ostesmørbrød, ris, poteter med smør, supper, Kellogs K, sardiner, brokoli med smør, torsk, brød med magerost og tomat, appelsinjuice med isbiter og fruktbiter. Kornmo har jo også blitt brukt en del. Mager youghurt er jo også å anbefale.
 
Dette er et utvalg av mine favoritter som er nøye uttenkt i forbindelse med kvalme også. Har ikke hatt lyst på så mye og i tillegg skulle det være sunt!
 
spiser et måltid og er sulten rett etter igjen[:-] Vekta går bare en vei. Er enda kvalm selv nå (14 +1). Satser på at det blir bedre når (hvis) kvalmen gir seg.
 
når jeg gikk gravid så var det mitt første symptom! var konstant sulten. jeg kunne spise en svær middag, og fem minutter etterpå følte jeg meg fremdeles kjempesulten! men det var visst en begynnende kvalme da, for kvalmen ble sånn bare ti tusen ganger verre. ikke for å skremme deg, for veldig mange er bare sultne hele svangerskapet liksom. det er jo veldig vanlig:)
 
Back
Topp