~lenemoren76~
Elsker forumet
noen som har tatt sånn glukose test???? skal ta det i morgen,smaker ikke det helt pyton da[:'(] sukkervann er liksom ikke favoritt drikken min[:'(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: snuppa80
Slapp av, jeg trur IKKE du må drikke en halv liter[:D] Jeg har tatt testen to ganger i svangerskapet, og har måtte drikke ca 200 ml (1.5 glass) med sukkervann.
Det er ikke til å legge skjul på at det smaker helt for J***** søtt, og du får ikke lov å drikke en eneste slurk vann etterpå for å få vekk smaken (fikk hvertfall ikke jeg).
Jeg fikk tildelt et lite rom inne på laben der jeg, så slapp å sitte ute på venterommet til utstillig heldigvis! Ta med noe å gjøre, for de to timene virker som en halv dag[:'(]
Har ikke lyst til å si så mye mer om min opplevelse av det der, for syns du nesten får oppleve set selv. Ikke for å være ekkel det asså, men jeg vet om folk som har tatt testen uten å bli dårlig eller kvalm eller noe[:)] Lurer du på noe kan du bare sende en PM[:)]
Lykke til, husk at det her varer i et par timer bare[:)] Etterpå kan du løøøøpe i kiosken og kjøpe mat! Aldri vært så godt med grillpølse før[:D]
ORIGINAL: Nusse76
Smaker som flytende marsipan synes jeg..Får håpe du ikke har fått diabetes da.Lykke til!!!
ORIGINAL: Lailao
Det smaker ikke noe serligt, veldig søtt og lunket. Jeg måtte drikke 2 dl på under 5 min,så jeg fant ut at det var bedre å styrte det i seg en å pine seg igjenom det...
Desverre fikk jeg i dag beskjed om at jeg er helt på grensen til sv.diabetes.. Ikke morro å høre,men det kommer til å bli nøye oppfølgt[8|]