sukkerkick

nemi.marselia

Forumet er livet
holll på å gå ut a mitt goe skinn. har ikkje rørt søtsaker eller brus på fleir uke, men i dag sprakk æ å har pempa ne en halv liter cola. å nu angra æ bi jo steinsprø jo. klare ikkje å sette i ro å trøkke bærre feil på tasteture[:-]

Men kjæææære nemi.... de e jo LØRDAG!!!!!!! litt e jo lov da vell?!?! [8D]

ja men bi meir tullat a cola enn alkohol å har ingen å la d gå ut over. hehehe stakkars forume hehehe neida

Slapp av heilt av... skal nok greie å holde styr på de skal du sjå... vis ikkje får du bølle me me.. takle alt no!!! Gulle mett he vore vekk snart to mnd.. så hormonan mine leve sine egne liv fortida... hohohoho [:D][;)][8D][&:][:)][8|]

Jeg har snart fått i meg en og en halv liter med 7up, så jeg har stooor mage! Enda større en vanlig om dagen [:D]

Her går de unna me julebrus... verdens beste fra hansa!!! [:D][:D]

hehe ikkje hjelpe d at ikkje typen e kommen på land ennu. han kommer på onsdagen då har han vært borte i 7uke. hehe tru ka han møte når han kommer inn døra her[8|]

Heeeldi du e da!! Min har vært borte snart to mnd... å bli borte en mnd til... spent på om han rekk å være me på sykhuse.. [8|]

Men han drive jo heldigvis for se sjøl da... [:D][:D]

håpe han rekke heim. men om han driv før sæ sjøl så e vel ikkje d så stort problem.
nu e æ så heldi å får ha typen heime t i februar ser d ut t, om æ ikkje bi lei han å sparka han ombord båten ijænn.

Blander meg litt inn jeg [:D] Hva driver typen din med da kosepus siden han er borte så lenge? Og her sitter jeg å syns synd på meg selv fordi typen dro til en kompis i kveld.. [&:]

hehe ja d e ikkje arti å være uten di om man ikkje e vant t d, sjøl ikkje før nån tima, spes om man e litt kose sjuk

Bare å blande seg de!! [;)][;)]

Han hell på å fiska... eige nåkka båta sjøl, så trur de begynne å gå litt rundt for han fortida... hehe.. [:D][:D]

Sku jo ønske han va hjemme... men kanskje like greit han e litt borte så e kan styre me sjøl... har jo snudd heile leiligheta på hode å vaska ned å styra... hadde han vært hjemme midt oppi detta, trur e nesten han ha havna på galehus t slutt!!! Hehe [:D]

Men kjenne behove for å ha han hjemme bli STØRRE å STØRRE ettersom e nærma me desember... [8|]

Huff nei! Vi har aldri dratt ut uten hverandre før, men siden jeg ikke kan drikke nå, så dro han alene da.. Trodde liksom ikke han skulle dra, men joda [:@] Kunne jo blitt med, men det er LITT kjedelig å sitte der som den eneste edrue også..
Får håpe samvittigheten tar han, så han kommer snart hjem.. [:D]

Når er termin da kosepus? Hadde ikke orket å være så lenge borte fra kjæresten min, men det er vel en vanesak det også! Men tenk på alt det han går glipp av da, med spark og ting som skjer med kroppen din..

hehe sku ha jort d sjøl å men æ gidd ikkje. ikkje d at æ har dåli me energi då. trur bærre æ e et dåli husmorævne. lika mæ bedre under pansere på bilen eller oppusing (når nån rydda opp ætter mæ vel å merke)

korsen type båta e d han eie?
litt nysjærri sia æ e feskar sjøl

12 desember [:D][:D]
Joda, men han fikk jo me seg litt før han reiste da... driv å sender bilder å små videosnutter.. men han får så dårli samvittighet.. men han kan jo ikke noe for at han må jobbe... [8|]

Har vært veldi heldi e da... har ikkje vært masse dårli å sånn... trur de ha vært litt anna om de va nåkka som plaga me skikkeli... [:D]

Nei man skal være glad for at folk jobber da.. Nok av de som ikke gjør det.. Får håpe han rekker fødselen da [:D]

Eige nåkke 50 fotinga bare... ska visst ha enda en til no!

Akkurat ferdi me kongokrabbe fiske.. så han e i tromsø no, å skal bygge om t autolina.. [:D]

Han e jo syk t å drive sjø... va me han nordover på torsken i fjor... tror nesten vi kjefta like masse på kvarandre.. like sta.. sjøl om han har meit peiling enn me så går de ikkje ann å hisse se opp på me vett.. bli sinna e da, å har et SINNSYKT t tempremang!!!! [:@]

Møtte jo han på sjøen.. på reka for 3 år sida... [:D][:D]

hehe ok
då har vi jo nåkka t felles då. æ møtte typen min ombord trålarn vi va på.
å ser ut t at vi har tempramange t felles å. men heldivis e typen min uta den rolie typen så han ser som regel bærre domt på mæ

Flaks der du da... [;)]

Han e ganske roli av se min oxo egentli.. men d går litt for masse rundt opp i hode hans fortida.. me nye båta å nye folk!! Så kjæm d no et lite gull snart oxo [:D][:D]

Back
Topp