sukkerkick

ja d e vel ikkje lett d.
veit bærre korsen min kar e. vi krangla nåkka jævli har om dagen når han va så uheldi å sei at han ikkje ville være me på ul sia han ikkje likte læga. men han har nu ombestemt sæ (å d e best før han)

Tror nok han gjor best i å ombestemme se ja.. hehe [:D]

æ vart litt førbanna i tlf. å nekta å ta tlf resten a dagen, så neste mårra va han veldi spak i tlf. han hadde ikkje fått såve i heile å d store hehe då følte æ mæ masse bedre. å nu har han bestemt sæ å være me på alt a kontolla. (går kvær 3 uke)

Ja, sett han på plass!! [;)] Skal snart hver uke på kontroll e... kjedeli egentli... [8|] Men tida går jo så fort no... ukan har løpt fr ame i de siste!!! [8|]

Neida jeg er våken!!! [:D] Men jeg datt litt av når det ble så mye båter og fisking og sånn.. he he

[:D]må se på tv 2 no snart!!!! mannfolk!!!!! hihihihihihihi [:D]

YEEEEEEEEEEEEEEES [:D][:D][:D][:D]

Nei fy da [:)] Tenner faktisk ikke på sånne menn jeg.. Hmm men kanskje jeg skal se likevel?? [;)] hi hi. Siden typen er borte og alt..

Va å så dem live forrige uke... verdt de uten tvil.....!!!! [:D][:D]

Nå var det over!! he he måtte se, og selvfølgelig var det jo siste innslag. Nei syns ikke det var så mye å skryte av akkurat?? [&:]

Nei, vart nesten litt skuffa sjøl der gitt!! Men haaaaallo... e va sta å TOK borti dem da... hehe... nåkka anna å se dem live... detta va bare teit de!! Men de ekke lov å filme eller ta bilde under showet... Satt en fra avisa å prøvde å ta bilde når vi va der.. men han vart fratatt kamera faktisk.... hehehe.. [:D][:D]

Ekte vare best pior!!! [;)][;)][;)]

Va han mørk??

Back
Topp