Sukkerfri September

Huff, sukkeravhengighet er ikke noe å kimse av! Ønsker deg masse lykke til dette svangerskapet! Selv håper jeg dette kan sparke meg på rett kjøl :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk for det!
Sukker er egentlig som gift for kroppen, så alt som kan være med på å minske sukkerinntaket til den gravide med en minimum er jo bare å rope bravo til! :D
Heier på deg! :D

Kan godt bli med ja - men her er det ikke noe problem. Søtmonsteret har nemlig fått sukker så i vrangstrupen pga graviditeten! Men jeg heier på deg og syns du er flink som skal gjennomføre når du jar søtsug! :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg vil være med! Men jeg kommer til å tillate meg litt godis på lørdag, men ingenting ellers! Ukedagene er forbudt, fra og med nå! :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Slenger meg med på denne jeg og. ;) Jeg sliter, som mange andre, med at jeg er skikkelig avhengig av sukker. Det gikk greit de første ukene av svangerskapet, da orket jeg ikke tanken på søtt, men nå kjenner jeg at sukkersuget driver å sniker seg på igjen. :p

Hei jenter! Hvordan går det? Her går det faktisk kjempefint! Er ålreit å starte med å kun kutte hvitt sukker, for det er jo så himla mye annet godt man kan spise. Har blitt en del mango, mandariner, appelsiner og litt sukkerfri sjokolade, men har faktisk ikke savna godis heller. 4 dager ferdig :)

Her går det veldig greit og !! Igår ble is tibudt, og jeg sa nei og tenkte på løftet mitt !! Stolt da.

Det står en svær pose med snop som skal være til datterens bursdag i skapet. Vanligvis ville jeg vært godt nedi den. Har ligget unna den og....:)

Går fint her også. Glemmer det til tider, men når man ikke har noe i hus så :P På jobb har jeg klart å holde meg unna :)

Back
Topp