Girl1990
Glad i forumet
Så de gav deg sukker uten å ha sjekket verdien din først? Imponerende :/
Har ikke peiling. Tok prøver før og etter sukkeinntaket i armen. Merket prøvene med nr 1 og nr 2. Tviler på de testet blodet der.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så de gav deg sukker uten å ha sjekket verdien din først? Imponerende :/
BMI var akkurat 28 :/ dersom jeg fortsatt er kvalm og kaster opp om jeg faster i uke 28 kommer jeg til å be om å få målt langtidsblodsukker i stedet.Kan jeg spørre om hvorfor skal du ta den? Jeg fikk beskjed om at det var pga alder....
Veldig lite tro på at jeg klarer gjennomføre den....
Eg skal ta den i uke 28på første kontrollen tok ho en sånn langtidsblodprøve eller noe..
Har ikke peiling. Tok prøver før og etter sukkeinntaket i armen. Merket prøvene med nr 1 og nr 2. Tviler på de testet blodet der.
Synes det høres litt i faresonen.... 7,8 er svangerskapsdiabetes ifølge nette.. Men jeg er ingen proff i detteJeg fikk svar i dag at blodsukkeret var 7.3 etter 2 timer. Men hun viste ikke hva det skulle være når man er gravid. Så håper det er bra.
Uff, det var jo ikke bra at den som ga deg svaret visste om det var ok eller ikke! Men en må jo tro at de har noen regler for å fange opp de som har alarmerende høytJeg fikk svar i dag at blodsukkeret var 7.3 etter 2 timer. Men hun viste ikke hva det skulle være når man er gravid. Så håper det er bra.
Jeg fikk svar i dag at blodsukkeret var 7.3 etter 2 timer. Men hun viste ikke hva det skulle være når man er gravid. Så håper det er bra.
Tusen takk for svarene.Jeg ringte for å spør Legesekretæren, jeg fikk da beskjed om at så lenge blodsukkeret var under 11 så var alt fint.
Så jeg tror jeg må ringe legen min i morgen å få en samtale med henne.
Har googla litt selv også nå å ser jo at grensen er 7,8.
Blir litt bekymret nå...
Tusen takk for alle nyttige svardet er så godt å ha en plass jeg kan spør.
![]()
Tusen takk for svarene.Jeg ringte for å spør Legesekretæren, jeg fikk da beskjed om at så lenge blodsukkeret var under 11 så var alt fint.
Så jeg tror jeg må ringe legen min i morgen å få en samtale med henne.
Har googla litt selv også nå å ser jo at grensen er 7,8.
Blir litt bekymret nå...