Sukk...

LillePus81

Flørter med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
I dag måtte jeg bare titte litt på de små babytingene jeg har samlet gjennom en laang ivf-prosess i forsøk på å få nummer tre... tenk at det faktisk deg i ferd med å skje, at vi er kommet så langt som vi er :dummy1::dummy1: kan nesten ikke tro det :happy093flere som føler seg heldige?

Vedlegg

• 20200123_152047.jpg
    20200123_152047.jpg
    54,2 KB · Visninger: 128
Lang prosess her også. Føler meg utrulig heldig. Hver dag jeg får oppleve å være gravid. Klarer liksom ikke helt å tro det :love7

Etter 13 år som prøver så har jeg ekstremt mye klart.
Sånn veldig, mye. Og i dag har jeg kjøpt vogna :Heartblue
Det er så koselig å se på og tenke at nå blir det forhåpentligvis brukt for det :Heartblue
Skikkelig koselig er det :Heartblue

Koselig haug!

gleder meg til å gå gjennom hva vi har, og hva vi evt. trenger:)

I dag måtte jeg bare titte litt på de små babytingene jeg har samlet gjennom en laang ivf-prosess i forsøk på å få nummer tre... tenk at det faktisk deg i ferd med å skje, at vi er kommet så langt som vi er :dummy1::dummy1: kan nesten ikke tro det :happy093flere som føler seg heldige?
Så herlig! :Heartred

Føler oss veldig heldige også! :Heartred
37 og 38 år og ingen av oss har barn fra før. Dette blir vårt første barn :Heartred Jeg hadde mistet håpet egentlig om at vi ville få oppleve å bli foreldre. Etter å ha prøvd i flere år på egenhånd startet vi opp med IVF. Det ble da etter to uttak og 5.innsett vellykket :Heartred Så veldig takknemlige :Heartred

Etter 13 år som prøver så har jeg ekstremt mye klart.
Sånn veldig, mye. Og i dag har jeg kjøpt vogna :Heartblue
Det er så koselig å se på og tenke at nå blir det forhåpentligvis brukt for det :Heartblue
Skikkelig koselig er det :Heartblue
Så stas, 2020 blir vårt år :dummy1: Hvilken vogn kjøpte du?

Så stas, 2020 blir vårt år :dummy1: Hvilken vogn kjøpte du?
Det ble en begrensa opplag Emmaljunga edge vogn :happy:. Så innmari fin :happy093
Med sauer inni i vogna. Så veldig fin og søt.

Så herlig :Heartred
har ett IVF barn på snart 2 år, og en på vei nå. Føler oss også så utrolig heldige som får oppleve dette igjen :Heartred

Femten år med ønske her. Altfor mange avbrutte IVF forsøk. Mannen gikk fra meg da jeg ikke kunne gi han barn.

For fire år siden så møtte jeg verdens beste mann. Jeg var helt ærlig på første date at jeg ikke kunne gi han barn naturlig. For ett år siden snakket vi om eggdonasjon. I fjor sommer fikk vi henvisning till Maigaard i Aarhus. I november fikk jeg satt inn ett blastocyst og det festet seg med en gang. Er nå 13 + 4 - sykt lykkelig:-)

Føler meg så utrolig heldig og privilegert som får oppleve dette! :smug:
Mannen min har barn som var 2 år da vi ble sammen, så jeg er jo heldig som har dem i mitt liv. Eneste jeg har savnet er det å oppleve å være gravid og føde.

Vi har prøvd i 3 år, hadde en SA i sommer i uke 9, og jeg er 39 år. Så tar absolutt ikke dette for gitt!:Heartbigred

Femten år med ønske her. Altfor mange avbrutte IVF forsøk. Mannen gikk fra meg da jeg ikke kunne gi han barn.

For fire år siden så møtte jeg verdens beste mann. Jeg var helt ærlig på første date at jeg ikke kunne gi han barn naturlig. For ett år siden snakket vi om eggdonasjon. I fjor sommer fikk vi henvisning till Maigaard i Aarhus. I november fikk jeg satt inn ett blastocyst og det festet seg med en gang. Er nå 13 + 4 - sykt lykkelig:)
Vårt barn er også et Maigaard-ivf-barn :dummy1::love7

Høres nydelig ut, elsker sauer :Heartpink
Den er skikkelig fin, om du vil så kan jeg legge med bilde, men siden det er din tråd så spør jeg først, så jeg ikke kupper den med bilde :oops::happy:

Tatt før mamma og jeg fikk den i bilen.
Den er så fin :love7

Vedlegg

• _20200123_150721.JPG
    _20200123_150721.JPG
    25,8 KB · Visninger: 18
Back
Topp