Sukk..

Nelly84

Glad i forumet
Da målte jeg hcg i går og den var på 1400 6+1. Så jeg har gått litt i kjelleren nå. Typisk min uflaks er at legen måtte gå hjem pga migreneanfall, dermed kunne ingen henvise meg til UL. Legesekretæren synes at resultatet var høyt (!) og virket tipp topp (med sønnen min var de på 40.000 på samme tidspunkt..), så var ikke mye fornuftig å få ut av henne heller. Så nå skal jeg på Aleris kl.09.00 i morgen. Eneste håpet jeg kan tenke meg er at jeg hadde EL senere enn jeg trodde (ustabil mens pga amming) - men samtidig så orker jeg ikke klamre meg fast til at tilfeldigheter skal utløse mirakler heller. 1400 er sykt lavt. For å toppe det hele er jeg så svimmel og kvalm at jeg knapt klarer stå oppreist, og bekkenet verker. Åååååeh :(

Aner ikke hvor langt du er på vei nå, men her har du en HCG oversikt.

screenshot_00002.png

Ønsker deg uansett lykke til videre.

Unnskyld meg, men hvem som helst kan bli legesekretær.. Ikke ta sorgene på forskudd. Som du ser, er det jo innenfor uke 6 i tabellen over :)

Masse lykke til!

Tusen takk..❤️ er 6+2 i dag. Er nok mer negativ og lite forventningsfull siden jeg har hatt 3 MA. Og et vellykket svangerskap, heldigvis. Og med sønnen min hadde jeg 40.000 når jeg var 6+1. Med de jeg mistet hadde jeg rundt 7000 i uke 7-8.

Forstår din redsel Nelly84 for har mistet mange ganger selv, men du ligger fint innenfor det som anses som normalt, så vi krysser fingrene for at det går bra.

Håper du får gode nyheter i morgen :Heartred

Blir så irritert på legesekretærer som uttaler seg om ting de ikke vet sikkert... (er selv aut. helsesekretær).

Krysser fingrene for deg!

Back
Topp