"Sug" i magen... Symptom?

Isobel

Forelsket i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Vet ikke om noen annen måte å forklare det enn sug i magen. Kjenner igjen følelsen fra tidligere svangerskap. Fikk denne følelsen i firkant av kynnere. Noen som kjenner seg igjen.
Er forresten 2-3 dpo i dag. :anyone
 
Ja, jeg hadde akkurat det samme.o_O Skikkelig sug i magen. Som før eksamen eller før en spennende karusell. Fra 1-3 DPO. Har det litt i dag og,4 DPO.

Aner ikke om det er et symptom da. :hilarious:
 
Ikke for å være den kjipe, men det er tvilsomt. Befruktet egg fester seg som regel mellom 6 og 12 DPO. Før det kjenner man nok ikke noe til graviditet.

mulig ditt festet seg veldig tidlig da, men likevel liten sjanse for at det er graviditet som gir dette.

men jeg håper du har blitt gravid og ønsker deg lykke til :Heartred
 
Var ute med eldstemann på lekeplassen idag, vppet og disset, kjente da et ekstreeemt sug i magen.. (sånn du får av å falle i fritt fall) Jeg er 8 DPO:D
 
Jeg tror ikke det er et graviditetssymptom, men kanskje heller et slags kroppslig instinkt på spenning eller håp. Jeg kan få sånne «sug» innimellom om alt mulig rart, mye mulig jeg hadde det i dpo-tiden også. :)
 
Tja jeg tror litt på at dette er et mulig sympom.

ble gravid første gang som et slags uhell ( hadde praktisert hoppe av i svingen noen år så ingen aktiv prøving og dermed ingen forventning.) men sug i magen var noe jeg merket mye av da, og en slags «utilpass» følelse i kroppen, viste seg at jeg var gravid :) mistet dessverre den gangen men neste gang når det var planlagt så hadde jeg samme følelse og forsto med en gang at det hadde klaffet, tol en positiv test noen dager før forventet mens;-)
 
Back
Topp