Junie
Glad i forumet
20. Mars kom prinsessa vår i ekspressfart. Kjente på vonde kynnere etter midnatt (som var vanlig) men sovnet fra dem i 1 tiden (som vanlig). Bråvåknet Kl 06 av en ri fra h*****, skjønte med en gang at nå var det ekte saker på gang. Ringte mannen min mellom ri to og tre, han hadde to timer reisevei, pakket nedi bagen og gikk på do. Jeg har vært innlagt på pasienthotellet i litt over en uke, pga lang reisevei og Styrtfødsel med nr 2. Ringte fødeavdelingen. Skulle begynne å gå da jeg innså at det gikk ikke. Smertene var uoverkommelig allerede etter 10 min. Ringte på jordmor på avdelingen her på hotellet som ville skaffe portør-men jeg skjønte da at å vente på noen var uaktuelt. Hun stablet meg i en rullestol og trillet meg til fødeavdelingen. Da jeg kom dit var det så innihelvete vondt, kom meg opp i senga og kjente jeg måtte presse. Jordmor tok en kjapp sjekk -9cm og baby var klar for å komme ut. Var på fødestuen Kl 0635, ho var ute 0655. Mora mi rakk ikke opp fra hotellet i sentrum en gang... Takk og lov jeg var her!! Fikk bra oppfølging ift å stoppe blødninger og er kommet på hotellet må. Fryktelig smertefullt og intenst når det sto på, fikk en sjokkreaksjon etterpå men det gikk bra. Prinsessa får pupp og alt er bare velstand!!