Styre med ikveld?

mammatil3lykketroll

Gift med forumet
Junibarna 2015
Ka dåkke gjer på ikveld? Her holder sambo på å legge eldste jenta vår,minsta e sovna og eg ligge på sofaen med intens hodepine :(

Driver og legger kids. Har en 3 og en 5 åring med lakenskrekk:) sitter mellom rommene og venter på at det skal bli stille. blir sofa og strikketøy etter en liten runde husarbeid:)

Stakkars, er du syk? Her har jeg vært hjemme med 3-åringen vår i dag ( feber/forkjølelse) og nå ser jeg på nedlastninger av siste sesong av greys. Tror mannen min er litt lei for når jeg først ser på en serie så tar det litt over .. Hehe

ligger vannrett i sofaen.. jentungen er lagt, og det ser ikke ut her :( men tenker det forsvinner ikke.. så jeg drøyer det litt ;)

Sitter ig sløver i sofaen, har så vondt i bekkenet i dag!! Prøver å manne meg opp til å gå i dusjen, men var godt å bare sitte her:p

Sitter å gjør ingenting, klar for å legge meg etter nok en lang dag.. phu litt husarbeid først, kjære energi hvor er du henn?? Du er dypt savnet.. sukk

Gjør ikke stort jeg heller.. Har travle og aktive dager på jobb, så det er egentlig godt å gjøre minst mulig hjemme:) Har ikke barn å ta meg av (enda), så jeg nyter roen enn så lenge. Samboeren er på jobb, så da går det i søppel på TV, og iPaden i fanget:P

Skulle på trening, men ble så slapp etter jeg hadde spist. Så nå sitter jeg her i treningsklærene :p

Back
Topp