kattatilcato
Elsker forumet
FLAUT!! mannen er sikkert tvers igjennom snill,men hjelpes da... skulle tro kona var død. ikke så veldig maskulint,spør du meg. syntes egentli mere synd på han med vasketralla[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: RonjaSinMamma
Ja OKAI! LEGG VEKK DEN PUTEN!!!! Alvorlig talt[:-] Det finnes grenser[8D] Man trenger ikke sitte å grine på puten som samboeren har gitt deg. Det går en grense selv for meg[8D]
BRA! [:D] Hehe, neida [8D]
Hahaha! Sender melding når han går på dass : Er du ferdig snart? Jeg savner deg[:-]
Ja OKAI! LEGG VEKK DEN PUTEN!!!! Alvorlig talt[:-] Det finnes grenser[8D] Man trenger ikke sitte å grine på puten som samboeren har gitt deg. Det går en grense selv for meg[8D]
BRA! [:D] Hehe, neida [8D]
Hahaha! Sender melding når han går på dass : Er du ferdig snart? Jeg savner deg[:-]
"Å neeei, ikkje bæsjing da! Det tar sååå lang tid, kjære" [8D]
Faen kan du ikke ta det når du skal hjem[>:] Synes du sa du var min hele helgen[>:]
Jeg synes ikke det er dumt i det hele tatt[:D] De har aldri vært fra hverandre[:)] Sånn er det på bygdene[:)] Synes det er flott at han tør å vise kjærlighet på den måten. Jeg hadde blitt veldig rørt om typen min hadde blitt så lei seg når jeg skulle være vekke i ti dager[:)]
ORIGINAL: Gæmmis
Hahah, jaaa! Og så sa han noe om at han ikke husket om han hadde fått den av henne, eller om hun hadde den fra før. Hvis hun hadde den fra før, måtte det vel nesten være en ekskjæreste av henne som ga den til henne i sin tid da, eller?[:D]
Så satt han og så på de dukkene, og den digre OleBrummbamsen, og bare kjempet med tårene. Synes stua kunne blitt brukt i en eller annen litt creepy norsk film om sykelig sjalusi, eller noe sånt...[:D]
Akkurat det tenkte jeg også!