Stygt å le.. men...

FLAUT!! mannen er sikkert tvers igjennom snill,men hjelpes da... skulle tro kona var død. ikke så veldig maskulint,spør du meg. syntes egentli mere synd på han med vasketralla[:D]

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: RonjaSinMamma

Ja OKAI! LEGG VEKK DEN PUTEN!!!! Alvorlig talt[:-] Det finnes grenser[8D] Man trenger ikke sitte å grine på puten som samboeren har gitt deg. Det går en grense selv for meg[8D]

BRA! [:D] Hehe, neida [8D]

Hahaha! Sender melding når han går på dass : Er du ferdig snart? Jeg savner deg[:-]

"Å neeei, ikkje bæsjing da! Det tar sååå lang tid, kjære" [8D] 

Ja OKAI! LEGG VEKK DEN PUTEN!!!! Alvorlig talt[:-] Det finnes grenser[8D] Man trenger ikke sitte å grine på puten som samboeren har gitt deg. Det går en grense selv for meg[8D]

BRA! [:D] Hehe, neida [8D]

Hahaha! Sender melding når han går på dass : Er du ferdig snart? Jeg savner deg[:-]

"Å neeei, ikkje bæsjing da! Det tar sååå lang tid, kjære" [8D] 

Faen kan du ikke ta det når du skal hjem[>:] Synes du sa du var min hele helgen[>:]

Haha  

ORIGINAL: carca

Tror jeg hadde blitt gal hvis jeg hadde en slik mann som det der! Makan til tøffel!

jeg også. blir lettere dårlig av han

ORIGINAL: har du hørt

FLAUT!! mannen er sikkert tvers igjennom snill,men hjelpes da... skulle tro kona var død. ikke så veldig maskulint,spør du meg. syntes egentli mere synd på han med vasketralla[:D]

Hahahaha, da lo i allefall jeg godt! Makan til hjelpesløshet.

Hahaha, vi lo oss ihjel vi[:D][:D][:D]

Hørtes jo ut som dama hadde forlatt han, ikke bare tatt en liten sydenferie liksom.

Selvfølgelig veldig søtt og alt det der, men er nå glad mannen min er bittelitt mer hardfør enn som så... Tror jeg hadde fått fnatt hvis han satt og ulte hver gang jeg skulle dra vekk for et par dager[:D]

Jeg synes ikke det er dumt i det hele tatt[:D] De har aldri vært fra hverandre[:)] Sånn er det på bygdene[:)] Synes det er flott at han tør å vise kjærlighet på den måten. Jeg hadde blitt veldig rørt om typen min hadde blitt så lei seg når jeg skulle være vekke i ti dager[:)]

sign.

Jeg og mannen er ofte borte fra hverandre pga skole, jobb osv.. Syns det er like tungt hver gang vi og.. [&o] Avhengig av hverandre, jo.. Får ikke sove skikelig når vi er borte fra hverandre heller.. Så syns ikke reaksjonen hans var rar i det hele tatt, jeg.. 

Hahah, jaaa! Og så sa han noe om at han ikke husket om han hadde fått den av henne, eller om hun hadde den fra før. Hvis hun hadde den fra før, måtte det vel nesten være en ekskjæreste av henne som ga den til henne i sin tid da, eller?[:D]

Så satt han og så på de dukkene, og den digre OleBrummbamsen, og bare kjempet med tårene. Synes stua kunne blitt brukt i en eller annen litt creepy norsk film om sykelig sjalusi, eller noe sånt...[:D]

ORIGINAL: Gæmmis

Hahah, jaaa! Og så sa han noe om at han ikke husket om han hadde fått den av henne, eller om hun hadde den fra før. Hvis hun hadde den fra før, måtte det vel nesten være en ekskjæreste av henne som ga den til henne i sin tid da, eller?[:D]

Så satt han og så på de dukkene, og den digre OleBrummbamsen, og bare kjempet med tårene. Synes stua kunne blitt brukt i en eller annen litt creepy norsk film om sykelig sjalusi, eller noe sånt...[:D]

Akkurat det tenkte jeg også!

Herregud for en tøffel!![8D]

Jeg måtte rett og slett skifte kanal da han satt der med den puten, da ble jeg flau på hans vegne[8D]

Back
Topp