Stupedamas dagbok

Takk, skal prøve på det! Har noe liggende i kjøleskapet tror jeg. Lager meg litt te.

Tror jeg skal starte med dagbok selv jeg. Det er jo litt koselig å kunne skrive litt hver dag om ting og tang som folk kan lese og komentere...[:)]

Det syns jeg du skal gjøre! Det er fint å få ned noen tanker. Her har forresten TR kommet skikkelig i gang, så det var egentlig greit.

Jeg er fortsatt så utrolig kvalm og dårlig. Har nesten ikke sovet de siste nettene, føler meg utrolig uggen. Skjønnner ikke at TR skal gi så mye plager, det var aldri sånn før. Håper det snart går over nå.

Har funnet ut at den dagen jeg mest sannsynlig får EL denne mnd er den eneste dagen min kjære og jeg ikke ser hverandre hele dagen... Får prøve dagene før og dagen etter. Kan jo veldig godt være at dagen ikke stemmer helt uansett.

Min kjære ble forresten ganske skuffet og lei seg da jeg fortalte om negativ test. Han har begynt å glede seg sånn til å bli far. Det er koselig å se at han er så engasjert i dette!

Nå er TR over, og det er ca ei uke til EL, dersom syklusen er stabil. Min kjære har ikke lyst å prøve denne mnd, fordi babyen da blir født i desember. Er med på den, men har egentlig litt lyst å prøve allikevel.

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!!!!
HÅPER DERE FÅR DET KJEMPE FINT!!!

Nå nærmer det seg nok eggløsning igjen. Har tatt eggløsningstest de siste kveldene, og i kveld var teststreken ganske lik den andre. Jeg har veldig lyst å prøve denne måneden også, selv om det da kan bli et desemberbarn. Min kjære er ikke helt sikker tror jeg. Så vi får se hva som skjer.

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN

Nå er det fem dager til jeg kan teste meg igjen. Tviler veldig på at jeg er gravid nå. Vi prøvde vel egentlig å unngå EL denne måneden. Det kan hende det er en liten teoretisk sjanse, så jeg er jo litt spent. Men satser på at vi prøver igjen denne måneden. Testdatoen er forresten 1. april, det kunne vært en gøy dato å teste positivt på!

Da var TR på plass igjen i dag, og testen selvsagt negativ. Ble både skuffet og lettet. Vi prøvde jo egentlig ikke denne mnd, siden min kjære ikke ønsker seg et desemberbarn. Så det hadde vært veldig rart om jeg hadde blitt gravid. Etter to normale sykluser nå, med tydelige tegn på EL, og TR på samme dag kan jeg jo håpe at planleggingen skal gå greit videre.

Tror jeg har EL hver fjerde mandag, da blir det i tilfelle den 14. april denne mnd. Vi prøver nok denne mnd, men vurdere en pause til i sommer dersom det ikke klaffer nå. Vil ikke risikere å bli kvalm og dårlig i bryllupet.

Hadde vært koselig om babyen blir unnfanget på bryllupsreise, noe det ser ut som kan skje dersom syklusen fortsetter som nå!

Uff, jeg er skikkelig dårlig under denne mensen også... Lite søvn, hjertebank, kaldsvette og kvalme. Husker ikke at det var så ille før jeg begynte med p-plaster. Måtte være hjemme fra jobb både denne og sist periode. Utrolig vondt i magen... Tenker de lurer litt på jobb. Har aldri klaga over mensen før, men nå har jeg gjort det to mnd på rad. Kanskje de skjønner at jeg har slutta med prevensjon. Eller kanskje jeg bare er litt paranoid. Ikke sikkert de tenker over det i det hele tatt.

Håper jeg snart blir gravid. Kan jo hende jeg blir dårlig da også, men da er det for en grunn! :)

Hehe, sannsynligvis så tenker kollegaene dine ikke i de baner engang!! [:D] 
Blir litt småparanoid selv når en går rundt med en hemmelighet ingen andre skal vite om... [;)]

*God bedring*

Hei! Er ikke meningen å snoke altså.. Men jeg satt å leste dagboka di og ser at du er utrolig dårlig. Selv har jeg vært det i flere år, og fant ut at jeg hadde endometriose på livmora. Det er ikke farlig, men du kan bli veldig syk og få mer vondt i magen når du ikke går på p-piller. Det er fordi hormonene holder det bedre i "sjakk" kan du si.. Så hvis du fortsetter å slite med dette anbefaler jeg å ta en tur til legen... Jeg sier ikke dette for å være ekkel, men hvis smertene vedvarer så hadde jeg sjekka det ihvertfall.
Hilsen ei som ble bedre etter utredning [:D] 

Og masse lykke til [:D]

Jeg tar meg nok en tur til legen hvis jeg ikke blir gravid etter noen mnd. Det er vel egentlig ikke smertene som er verst under TR, men ubehaget/kvalmen. Kan jo hende det er noe galt, men hadde en GU for ikke så lenge siden, og da skulle alt være normalt. Bare fint at du nevner det, takk for det!

Nå er det snart tid for eggløsning, og denne mnd prøver vi igjen. Tror EL er på mandag eller tirsdag, så nå er vi godt i gang! :) Håper det sitter en spire denne gangen. Er veldig klar for det!

Nå har det blitt mye sengehygge på oss i det siste. En gang på fredag, en gang lørdag og to ganger i går. Tror EL er i dag eller i morgen. Satser på at vi har gjort vårt for at det kan komme en liten spire denne gang. Vi skal flytte rundt IKM, så hadde vært litt gøy å starte svangerskapet det nye stedet. Det betyr selvsagt egentlig ingen ting, men jeg syns alt sånt er litt gøy!

Ja, nå er det bare fire dager til IKM. Har vel ingen spesiell følelse av at jeg har blitt gravid, men har hatt litt menssmerter og litt ømme bryster. Det kan jo være tilfeldig, men har jo selvsagt et lite håp om at det er en liten på gang der inne!

Min kjære fortalte meg i går at han har tenkt veldig mye på baby de siste dagene. Han blir bare mer og mer klar for å bli pappa, og gleder seg skikkelig masse! Vi har også overtatt den nye leiligheten nå, og livet er generelt veldig fint. Vi har det veldig fint sammen og gleder oss til bryllupet og framtiden sammen! Håper bare at det ikke blir noe stress med babyplanene. Best hvis vi klarer å slappe av med prøvinga.

ØNSKER DERE ALLE EN KJEMPE FIN HELG!!!!!!!!!!

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne. Har flytta og ikke hatt nettilgang på ei stund. Vi snakket om å vente til over sommeren med å prøve igjen, da jeg ikke ble gravid sist måned. Men min kjære har fått nesten like lyst på baby som meg, så vi fortsetter prøvinga allerede. Har eggløsning om tre dager tror jeg, så vi håper det kan klaffe denne gang.

Ellers er vi veldig fornøyde med vårt nye hjem. Det har vært travelt å flytte, men nå er vi nesten helt på plass.

ØNSKER DEG OG DINE EN FIN PINSE!!!!

Back
Topp