Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk akutt craving på stupedama, men forstår det ikke er til salgs om dagen? Tips til noe som ligner på smak??
hva er deres cravings om dagen?
Tidligere svangerskap har jeg hatt Snickers-is og sjokoladebolle fra bensinstasjonen
Bor i Bærum, men da er det kanskje håp for å finne det her ogDe selger det på kiosken på kinoen i Trondheim iallfall! Nå vet ikke jeg hvor du bor da, så mulig det blir litt langt å dra![]()

men blir kvalm før jeg rekker å spise oppFikk akutt craving på stupedama, men forstår det ikke er til salgs om dagen? Tips til noe som ligner på smak??
Tidligere svangerskap har jeg hatt Snickers-is og sjokoladebolle fra bensinstasjonen
Fikk akutt craving på stupedama, men forstår det ikke er til salgs om dagen? Tips til noe som ligner på smak??
Ohh, det må sjekkes ut i dag!! Takk for tipsJeg mener de selger Stupedama på Meny CC vest og Dropsen på CC vest, Oslo.
Så deilig, jeg craver bare usunne ting… Men vannmelon hørtes ikke så dumt utCraver bare sunne og lette ting som friske salater og diverse frukt. Kjørte innom fem forskjellige butikker i håp om å finne vannmelon, noe jeg selvfølgelig ikke fant![]()
Craver bare sunne og lette ting som friske salater og diverse frukt. Kjørte innom fem forskjellige butikker i håp om å finne vannmelon, noe jeg selvfølgelig ikke fant![]()

Ooh da skal jeg prøve derJeg hadde sykt lyst på vannmelon jeg og, mannen fant på coop obs!![]()
takk