Stupedama

Niliel

Glad i forumet
Juliknøttene 2022
Fikk akutt craving på stupedama, men forstår det ikke er til salgs om dagen? Tips til noe som ligner på smak??

hva er deres cravings om dagen?
Tidligere svangerskap har jeg hatt Snickers-is og sjokoladebolle fra bensinstasjonen

Fikk akutt craving på stupedama, men forstår det ikke er til salgs om dagen? Tips til noe som ligner på smak??

Tidligere svangerskap har jeg hatt Snickers-is og sjokoladebolle fra bensinstasjonen

De selger det på kiosken på kinoen i Trondheim iallfall! Nå vet ikke jeg hvor du bor da, så mulig det blir litt langt å dra :p

De selger det på kiosken på kinoen i Trondheim iallfall! Nå vet ikke jeg hvor du bor da, så mulig det blir litt langt å dra :p
Bor i Bærum, men da er det kanskje håp for å finne det her og

Ingen cravings foreløpig :)

Ingenting foreløpig. Var egg de første ukene, men nå brekker jeg meg av tanken:rolleyes:

Jeg mener de selger Stupedama på Meny CC vest og Dropsen på CC vest, Oslo.

Åh, nå fikk jeg så lyst på mye av å lese denne tråden!:hilarious::hilarious:

Craver bare sunne og lette ting som friske salater og diverse frukt. Kjørte innom fem forskjellige butikker i håp om å finne vannmelon, noe jeg selvfølgelig ikke fant:shifty::rolleyes:

Jeg har sykt lyst på klementiner hele tiden..
Ikke det så ille craving i grunn :)

Craver bare sunne og lette ting som friske salater og diverse frukt. Kjørte innom fem forskjellige butikker i håp om å finne vannmelon, noe jeg selvfølgelig ikke fant:shifty::rolleyes:
Så deilig, jeg craver bare usunne ting… Men vannmelon hørtes ikke så dumt ut

Jeg hadde sykt lyst på vannmelon jeg og, mannen fant på coop obs!:joyful:

Til og begynne med måtte jeg ha blå Farris. Nå smaker det rart. Smakte sånn billig cola light her om dagen,- sånn som smaker pimp. Guuud så godt! Så nå går jeg å drømmer om skvipcola :hilarious:

Back
Topp