studenter med barn...?

Tjukkaaa

Forumet er livet
Hvor mange her inne som studerer på høyskolenivå som har barnet hjemme?

Syns jeg har sett slike påstand her inne og jeg må få vite hvordan i all verden det går! Takk[:D]

Jeg var student siste året på Høgskolen med nyfødt baby. Slitsomt, men det gikk jo greit [:)] Kidd´n var for det meste hos min mormor de dagene jeg måtte på skolen, hadde han med noen ganger også.

Jeg tar en bachelor på UiO og har en sønn på 7,5 mnd :) Går fint det, litt slitsomt til tider (særlig nå som jeg skal vere en oppgave på 4000 ord innen mandag om budsjettdisiplin i spesialisthelsetjenesten). Min samboer hadde Joa hjemme de dagene det var obligatorisk oppmøte, og ellers de dagene det passet så jeg fikk gått på forelesning :)

jeg studerer på fulltid og er 100% alene med to små.. sliiiiitsomt, men må man så må man..[;)]

han går fulltid i bhg, og jeg kan med sikkerhet si at det ikke hadde gått med fulltids sykepleiestudier med han hjemme...

Åh leste feil.. nei jeg har ikke barna hjemme..[:D]

nei jeg ser det fortsatt ikke. Hvordan får dere lest?

Er jeg bare så innmari dum som ikke kan skumlese boken 2 timer før eksamen eller?

Får dere mye hjelp da?

ORIGINAL: Cullen

Åh leste feil.. nei jeg har ikke barna hjemme..[:D]

*pjuh* godt å høre[8D]

ORIGINAL: Marlu

Elsker å være student og ha barn [:D] (har ikke prøvd noe annet da men [8D]) Legger stort sett opp dagen selv, og er svært fleksibel [;)]

I vårsemestert studerte jeg på fulltid og hadde ikke bhg plass, gikk greit det og [:)] Men frister ikke til gjentakelse [8D]

Har blitt mer strukturert da, kan ikke satste alt på et skippertak 3 uker før eksamen nå lengre [;)]

Går siste året på bachelor, begynner på master til høsten [:)]

Hvor tid på dagen leste du mens barnet var hjemme? og hvor mye leste du i gjennomsnitt en dag - eller en uke?

Har vært sånn i perioder her.. Nå går han annenhver dag i bhg, det hjelper jo [:)]