Noen flere her som enten allerede studerer eller skal begynne til høsten? Eller kanskje studerte ved tidligere barn. Som vil dele tanker/erfaringer?
Her blir det mange forandringer forover og jeg velger å ta ting litt som det kommer(det ordner seg tilslutt), men må ærlig innrømme at for øyeblikket er det mange spørsmålstegn om hvordan dette skal gå opp
Barnehagestart og høyskolestart i august, og forhåpentligvis baby i februar. Samboer skal kanskje bytte jobb og begynne med skiftarbeid, så kjenner at det nok blir godt å ha svigers som nærmeste nabo forover.
Og godt at økonomien ikke er et problem ihvertfall.

Her blir det mange forandringer forover og jeg velger å ta ting litt som det kommer(det ordner seg tilslutt), men må ærlig innrømme at for øyeblikket er det mange spørsmålstegn om hvordan dette skal gå opp

Barnehagestart og høyskolestart i august, og forhåpentligvis baby i februar. Samboer skal kanskje bytte jobb og begynne med skiftarbeid, så kjenner at det nok blir godt å ha svigers som nærmeste nabo forover.
Og godt at økonomien ikke er et problem ihvertfall.

ja første er 2år nå og vi er fortsatt hjemme sammen, men kjenner at det er noe jeg ikke ønsker å gjenta i samme grad. Blir nok til at samboer tar en del mer permisjon.