Åh! Så spennende! Oppdater gjerne!
Gikk veldig bra og vi fikk se en sprellende babyDagen før megÅh, oppdater oss da
![]()
Alt fint, ble til og med satt fram til 12+0Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh! Så spennende! Oppdater gjerne!
Gikk veldig bra og vi fikk se en sprellende babyDagen før megÅh, oppdater oss da
![]()
Alt fint, ble til og med satt fram til 12+0Ææh så gøy!!Gikk veldig bra og vi fikk se en sprellende babyAlt fint, ble til og med satt fram til 12+0
!!!

Så fantastisk! Gratulerer! Jeg må enda smøre med en ukes tid med tålmodighet. Hvordan er formen fortiden?Gikk veldig bra og vi fikk se en sprellende babyAlt fint, ble til og med satt fram til 12+0
!!!
Ææh så gøy!!Godt å høre at alt var bra der inne
Fikk du bilde?
![]()
Fikk ingen bilder i profil, her er ansiktet vendt mot ossSå fantastisk! Gratulerer! Jeg må enda smøre med en ukes tid med tålmodighet. Hvordan er formen fortiden?
Veldig aktiv gjennom hele undersøkelsen
Min form er og har vært veldig bra hele veien! Så er nok en av de heldige, enn så lenge iallfallFikk ingen bilder i profil, her er ansiktet vendt mot ossVeldig aktiv gjennom hele undersøkelsen
Min form er og har vært veldig bra hele veien! Så er nok en av de heldige, enn så lenge iallfall
Hvordan er det med dere?

I starten var jeg litt bekymret pga så lite symptomer, men nå føler jeg meg bare heldigSå nydeligOg så heldig du er! Jeg har vært veldig dårlig, er fortsatt kvalm, men bedre, så får i meg litt mat
![]()
Spennende! Var du spent før undersøkelsen? Nervøs liksom? Jeg er opp og ned. Mest sliten liksom. Og soser mye, glemmer ting... Litt kvalm. Håper det verste er over snart! 11 + 2 i dag.Fikk ingen bilder i profil, her er ansiktet vendt mot ossVeldig aktiv gjennom hele undersøkelsen
Min form er og har vært veldig bra hele veien! Så er nok en av de heldige, enn så lenge iallfall
Hvordan er det med dere?
Ja, så nervøs som jeg aldri har vært tror jegSpennende! Var du spent før undersøkelsen? Nervøs liksom? Jeg er opp og ned. Mest sliten liksom. Og soser mye, glemmer ting... Litt kvalm. Håper det verste er over snart! 11 + 2 i dag.
Til tross for det så har jeg hatt en god magefølelse hele veien, men man vet jo aldri. Nå skal jeg prøve å slappe litt mer av og nyte
De sier vel at det verste skal være over rundt den tiden her, så vi får krysse fingrene! Jeg har så sykt mye kviser, ser ikke ut
Så fiinHer er den lille, og alt var bra! Jeg gleder meg så utrolig til å bli mamma i februar, og det føles så lenge til! Hun sa ikke noe om fostervannet da. Ble det nevnt på deres ul?
Hvor langt på vei er du her? Ble ikke nevnt noe om fostervann, neiHun målte meg til 13 + 2! Så jeg ble altså satt frem en uke. Men jeg tror det er heller en lang baby, pga både jeg og pappan er høye. Hva med deg? Skal du på noe ul igjen før ordinær i uke 18?Så fiinHvor langt på vei er du her? Ble ikke nevnt noe om fostervann, nei
![]()
Åja, så deilig å bli satt frem da!Hun målte meg til 13 + 2! Så jeg ble altså satt frem en uke. Men jeg tror det er heller en lang baby, pga både jeg og pappan er høye. Hva med deg? Skal du på noe ul igjen før ordinær i uke 18?
Åh, skjønner! Har du bestilt time, da? Var det mye blod? Smerter? Sannsynligvis går det helt fint men jeg skjønner veldig godt at det er skremmende.Åja, så deilig å bli satt frem da!Jeg opplevde frisk blødning etter samleie for noen dager siden, så tror ikke vi klarer å vente til ordinær i slutten av sept
Hva med deg?
Har ikke bestilt enda, men tenker å gjøre det. Har forsåvidt en god følelse, men tror vi trenger å få det bekreftetÅh, skjønner! Har du bestilt time, da? Var det mye blod? Smerter? Sannsynligvis går det helt fint men jeg skjønner veldig godt at det er skremmende.
Nja, var litt blod men det ga seg heldigvis rimelig kjapt. Ingen smerter eller noe slikt. Tok kontakt med både legevakt, jordmor og fastlege og alle sa det samme: ta kontakt dersom det blør mer eller du får smerter. Så håper og tror at det går fint med lille, men skikkelig ekkelt uansett
Hvordan gikk det?Har ikke bestilt enda, men tenker å gjøre det. Har forsåvidt en god følelse, men tror vi trenger å få det bekreftetNja, var litt blod men det ga seg heldigvis rimelig kjapt. Ingen smerter eller noe slikt. Tok kontakt med både legevakt, jordmor og fastlege og alle sa det samme: ta kontakt dersom det blør mer eller du får smerter. Så håper og tror at det går fint med lille, men skikkelig ekkelt uansett
![]()
Veldig bra! Alt fint, og det er ei tilsynelatende frisk lita jente som ligger der inneHvordan gikk det?

Skal bare ta kontakt med henne når jeg ønsker å starte igjen.Det er også min plan! Hva skulle du ta master i, igjen?Har forresten snakket med studieveileder. Hun anbefalte meg å ta permisjon fra januar22-januar23. Jeg kan også velge å skrive og levere masteroppgaven høstsemesteret 2022 hvis jeg selv ønsker og har overskuddSkal bare ta kontakt med henne når jeg ønsker å starte igjen.
Ja, tror det blir fint med ett år permisjon. Blir vel et par mnd uten stipend/lån da… Spesialpedagogikk! Enn du?Det er også min plan! Hva skulle du ta master i, igjen?![]()
For meg er det siste året på lærerutdanningen på Steinerhøyskolen som blir litt delt opp. Så utrolig spennende med spesped! Jeg vurderer å skrive bacheloren min om noe spesped-relatert. Får akkurat levert før lille kommerJa, tror det blir fint med ett år permisjon. Blir vel et par mnd uten stipend/lån da… Spesialpedagogikk! Enn du?![]()