Stripping

Mulan

Prøver
Mailykke 2018
Junispirene24❤️
Ble strippet i dag. Var litt moden og hadde 1 cm åpning, så ikke store greien... når hun strippet kom det litt blod, og etterpå har det kommet litt brun utflod. Har kanskje litt mer kynnere nå, men ikke noe merkbart. Flere som har blitt strippet? Kjenner dere noe?

Har stripping evt. satt i gang fødsel for dere tidligere?
 
Ikke blitt strippet, men lurer på om det er på sykehuset dere blir det eller gjør jordmor det på helsestasjonen?
 
Hvilken uke er du i? Kan vel føre nærmere mot fødsel hvis du er moden. Ble strippet med første og fikk som deg blod/utflod og sterke kynnere. Men dessverre ingen fødsel. Men hjalp kanskje litt på modningen. Verdt et forsøk [emoji6]
 
Ikke blitt strippet, men lurer på om det er på sykehuset dere blir det eller gjør jordmor det på helsestasjonen?
Jordmor som gjør det :) Jeg har fått modningsakupunktur også, alt i håp om at kroppen skal gå i fødsel selv siden jeg ble satt i gang forrige gang!
 
Jordmor som gjør det :) Jeg har fått modningsakupunktur også, alt i håp om at kroppen skal gå i fødsel selv siden jeg ble satt i gang forrige gang!
Krysser fingrene for at du får en spontan fødsel denne gangen[emoji173]️
 
Hvilken uke er du i? Kan vel føre nærmere mot fødsel hvis du er moden. Ble strippet med første og fikk som deg blod/utflod og sterke kynnere. Men dessverre ingen fødsel. Men hjalp kanskje litt på modningen. Verdt et forsøk [emoji6]
Bare 38+6 foreløpig, så har ikke de største forhåpningene :) skal til jordmor igjen på tirsdag!
 
Ble strippet forrige gang, riktignok noen dager på overtid, men er overbevist om at det var det som satte det i gang. [emoji4] Hadde ingen tegn til at noe var på gang før strippinga, riene starta litt over et døgn etterpå. Skal be om det denne gangen også. [emoji4]
 
Bare 38+6 foreløpig, så har ikke de største forhåpningene :) skal til jordmor igjen på tirsdag!
Plutselig skjer det[emoji6] jeg ble satt igang med første på overtid. Nr 2 kom spontant 2 uker før termin[emoji6] håper det funker på modningen [emoji173]️
 
Ble strippet i dag. Var litt moden og hadde 1 cm åpning, så ikke store greien... når hun strippet kom det litt blod, og etterpå har det kommet litt brun utflod. Har kanskje litt mer kynnere nå, men ikke noe merkbart. Flere som har blitt strippet? Kjenner dere noe?

Har stripping evt. satt i gang fødsel for dere tidligere?
Er det at hun bruker en finger og stikker opp i livmorhalsen og vier den ut?
 
Jeg har aldri blitt til tilbudt stripping, akupunktur, eller sjekk av modning, livmortapp (hva er det?) eller noe slikt - er det vanlig? Jeg går annenhver gang til jordmor på helsestasjon og fastlegen. Fastlegen sjekker baby på ul, men ingen sjekker meg nedentil. Jordmor sjekker også blodtrykk, urin og sjekker hvordan baby ligger.
 
Jeg har aldri blitt til tilbudt stripping, akupunktur, eller sjekk av modning, livmortapp (hva er det?) eller noe slikt - er det vanlig? Jeg går annenhver gang til jordmor på helsestasjon og fastlegen. Fastlegen sjekker baby på ul, men ingen sjekker meg nedentil. Jordmor sjekker også blodtrykk, urin og sjekker hvordan baby ligger.

Tredje svangerskapet mitt og har gått til jordmor på helsestasjonen. Aldri blitt tilbudt jeg heller altså...
 
En jordmor gjorde det på meg ved forrige svangerskap... av spesielle familiære grunner så var det ønskelig å føde så fort som mulig den gangen, hadde da kanskje et par uker igjen av svangerskapet.. gjorde det på sykehuset, et par ganger. Var ikke noenting vondt, men jeg var sikkert litt moden og. Fødte en uke før termin. Følte det var med på å fremskynde prosessen :)
 
Har skjønt at det ikke er noe de gjør om du ikke ber om det. Finnes ikke noe forskning som sier at hvis du stripper fører det til fødsel.
 
Jeg har aldri blitt til tilbudt stripping, akupunktur, eller sjekk av modning, livmortapp (hva er det?) eller noe slikt - er det vanlig? Jeg går annenhver gang til jordmor på helsestasjon og fastlegen. Fastlegen sjekker baby på ul, men ingen sjekker meg nedentil. Jordmor sjekker også blodtrykk, urin og sjekker hvordan baby ligger.
Jeg fikk aldri tilbud om det første gang, men da ble jeg satt i gang og hadde en veldig dårlig fødselsopplevelse. Denne gang fikk jeg tilbud om det fordi jeg er redd for å få samme opplevelse som sist :)
 
Back
Topp