Stripping

Jeg ble strippet i uke 38. Men er veldig moden med avflatet mormunn og hodet godt plantet nede i bekkenet. Kun 1 cm åpning enda da. Pgaet svært slitsomt svangerskap med masse mase rier og kynnere valgte hun å gjøre det nå for å prøve å sette ting naturlig i gang for å unngå at jeg må gå til termin eller over. Det vet jeg ikke om jeg har krefter til.

Ble strippet på tirsdag og ingenting har skjedd enda. Så ser ikke ut som det har gitt effekt.

Haha dumt spørsmål, men kan man ikke prøve å strippe seg selv, eller få mannen til å prøve? :P :P

Er på sykehuset i dag pga økt hodepine. De sjekket nettopp åpning og tøyde åpningen. Hadde 2 cm åpning når de sjekket, så håper at det setter fortgang på ting :) er 40+2 i dag. Ligger til overvåkning for å ta en ny ctg da babyen hadde litt høy puls.

Jordmor på helsestasjonen prøvde å strippe meg i dag. Ytterst var livmortappem veldig myk, men godt lukket helt innerst. Hun hadde litt problemer med å få tøyd så mye som hun ville for babyen lå så høyt oppe. Så tror nok ikke det hadde så mye effekt :( Skal prøve igjen om 1 uke.

Ble strippet idag.. Var jo grusomt vondt!! Skjønner ikke hvordan man kommer seg igjennom en fødsel når noen fingre gjør så vondt ;)
Har merket litt på kroppen i kveld, men tør ikke håpe. Hadde 1cm da hun begynte og er 2 dager over termin!

Ser på forum at det virker som om man enten går i fødsel i løpet av 1 døgn, eller så har det ingen virkning?!

Skal strippes for andre gang imorra. Krysser fingrene for at jeg er litt mer moden enn forrige uke, så det har effekt ;) Forrige uke resulterte det ivat slimproppen gikk, men ikke noe mer enn det.

Back
Topp