Stripping

Noen her som har blitt strippet? Var på kontroll hos jordmor nå, og hun strippet meg..
Det jeg lurte på, er om det fungerte på dere? :) jeg var iallefall moden, og hodet var godt festa.

Jeg ble strippet samme kveld jeg fødte sist, var på kontroll på sykehuset pga lite liv og ble sjekket av gynekolog, hadde da 3 cm åpning (hadde ikke hatt rier, bare masse kynnere I mange uker), hun tøyde til nesten 4 cm og storebror ble født 3 timer etterpå :)

Jeg blei strippa og fødte 3 dager etter ;) hadde masse funksjon her, og jeg var nesten ikke moden å hadde ikke åpning ;)

Jeg ble det forrige svangerskap, uten at det hadde noen spesiell effekt. Måtte settes i gang 2 dager etter ved at de tok vann og ga drypp.

Ble strippet, hun var ute 18timer senere, men jeg fikk modningstablett samme kveld da. Også tok de vannet 12timer etter tabletten :p

Jeg gikk 11 dager over i forrige svangerskap, men hadde ikke hørt om stripping den gangen. Spurte jordmor om det var mulig denne gangen. Fikk time allerede til uka hvor hun skal sjekke modning og strippe. (10 dager før termin) Hadde ikke blitt lei meg hvis det har effekt ;) Men kjenner jeg gruer meg litt. Har hørt det er ubeagelig!?

Jeg gikk 11 dager over i forrige svangerskap, men hadde ikke hørt om stripping den gangen. Spurte jordmor om det var mulig denne gangen. Fikk time allerede til uka hvor hun skal sjekke modning og strippe. (10 dager før termin) Hadde ikke blitt lei meg hvis det har effekt ;) Men kjenner jeg gruer meg litt. Har hørt det er ubeagelig!?

Litt ubehagelig var det, men ikke noe å grue seg til! :)

Jeg ble strippa på tirsdag uten annen effekt enn at jeg fikk maserier og kynnere om natten. Men det har jeg hatt med jevne mellomrom hele tiden så om det var strippinga eller ikke er vanskelig å si. Torsdag kveld nå og jeg har fortsatt ikke født. Helt avflatet mormunn, men kun 1 cm åpning i dag. Hodet ligger langt nede og jeg er kun uke 38 nå. Legen på sykehuset sa jeg var mer moden enn de fleste førstegangsfødende pleide å være på denne tiden, og at det nok skyldes alle maseriene jeg har. Så noe effekt har de ihvertfall. Time hos jordmor igjen om en uke, men håper jeg ikke har behov for den og at lillegutt snart kommer

Er det noe regel med hvor langt på vei man Må være for stripping? Vurderer å spørre om de kan strippe på tirsdag (da 39+3) hadde "en finger" åpning sist tirsdag:)

Back
Topp