Stripping

2 cm. her i dag, men livmorhalsen min var ikke begynt å flate ut :( Hun fikk tøyd litt, men kom dårlig til på innsiden pga. at tappen var så høy.. :rolleyes: Men håper det gir litt virkning i allefall...
Får håpe tøyingen fikk provosert frem mer fremgang hos deg også og at du slipper å gå så mye lengre!

D ble som sakt gjort et forsøk på stripping på kontrollen. Dette førte med sg kraftig murring imagen, at jeg hadde noen timer jeg ikke fikk sove på natten og brunlig utflod noen dager. Dette er snart ei uke siden og lillebror lar sg vente.
Vil ikke si d var direkte vondt, mn ubehagelig. Mn hun kunne faktisk kjenne hode då, noe eg syns er litt ekkelt m tanke på sex i itte tid.

Jeg ble strippet idag, 38+4.. Var moden og ca 3 cm åpning...kjenner at det er "litt annerledes" nedi der, men prøver å ikke ha forhåpninger om at det skjer noe... Kan fortsatt gå et par uker..

Jeg ble strippet idag, 38+4.. Var moden og ca 3 cm åpning...kjenner at det er "litt annerledes" nedi der, men prøver å ikke ha forhåpninger om at det skjer noe... Kan fortsatt gå et par uker..
Lykke t :-) spennende og se om d hjelper mer på deg :-) hadde vart kjekt m ein oppdatering

Spurte du selv? Spent på hvordan jordmoren her stiller seg til dette, hun forrige jeg hadde ville ikke gjøre det før etter termin. Har time til mandag og er da 39+4, kanskje jeg må tørre å spørre om det da..

Spurte du selv? Spent på hvordan jordmoren her stiller seg til dette, hun forrige jeg hadde ville ikke gjøre det før etter termin. Har time til mandag og er da 39+4, kanskje jeg må tørre å spørre om det da..

Kontroll på onsdag når jeg er 39+0.. Tenkt å be om det da.. Håper hun sjekker og stripper og at det blir fødsel ut av det.. Så jeg slipper å bli indusert..

Kontroll på onsdag når jeg er 39+0.. Tenkt å be om det da.. Håper hun sjekker og stripper og at det blir fødsel ut av det.. Så jeg slipper å bli indusert..

Ja, får håpe det gjør susen! Har jo "god tid" på meg enda, men den store skrekken er å måtte bli satt i gang. Da forsvinner drømmen om hjemmefødsel, og ikke minst halvparten av skattepengene mine går rett i dass :p

Ja, får håpe det gjør susen! Har jo "god tid" på meg enda, men den store skrekken er å måtte bli satt i gang. Da forsvinner drømmen om hjemmefødsel, og ikke minst halvparten av skattepengene mine går rett i dass :p

Og jeg håper på induksjon den 22 om ikke annet har skjedd.. Har time kl 12.. Så tviler uansett på at det blir den dagen.. Men igjen jeg har jo bare 6 timers fødselsforløp på begge.. Så kan jo hende de setter meg igang den dagen..

Nei jeg spurte ikke, hun som sa hun skulle sjekke om jeg var moden og evnt strippe.. Skal tilbake og gjøre det på mandag om lillegutt ikke har kommet ut enda. Har ikke merket noe på kroppen enda iallfall... Men jeg har ei venninne som spurte kommunal jordmor om å bli strippet ved termin, og hun fikk beskjed at det ville hun ikke gjøre før hun var på overtid. Så er vel forskjellig praksis.

Back
Topp