Takk! Håper det har funket på deg!Lykke til!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Håper det har funket på deg!Lykke til!![]()
Takk! Håper det er igang hos deg!Lykke til![]()
Da har jeg vært og blitt strippet igjen. Denne gangen begynte jeg å blø :/ Var litt heftigere i dag. Baggene er klare, så bare krysser fingrene!
Takk! Håper det er igang hos deg!![]()
Tusen takk ♡ Ser ikke ut som at noe funker på hun vesla mi. Ingen tegn til action. Slimproppen gikk I går, og sterke kynnere utover kvelden. Des verre fortsatt like gravid I dagLykke til =)
Lykke tilDa har jeg og blitt røsket litt ispent på om det setter igang noe
![]()
Takk!Lykke tilHåper det skjer noe snart!

Gratulerer så mye <3Den 27 mars kom lille Linnea til verden i FULL fart! Vi dro på sykehuset med det jeg trodde var maserier, siden de ikke kom særlig regelmessig. Dette var klokken 12 på kvelden Torsdag. Hun sjekket meg da for åpning, og den var 2 cm og helt avflatet. Hun sa at jeg kunne være på sykehuset å få en sovedose om jeg ville så jeg fikk slappet av, men jeg ville heller hjem å legge meg.
Etter en halvtime hjemme i sengen klarte jeg ikke mer, og vi måtte tilbake. Tilbake på sykehuset klokken 2 hadde jeg fått 3 cm, og hun spurte om jeg ville ta et bad. 1 time i badekaret ga 4 cm. Herfra gikk det ekstremt fort! Kjæresten sa at han ringte søsteren min på 4 cm og ba henne om å komme. Hun kom etter 20 min, og når hun kom inn på rommet var jeg igang med å presse!ble fortalt at anestestilegen hadde fått beskjed om å dra igjen, fordi vi rakk ikke å sette epidural likevel. (Jeg var høy på lystgass, husker ikke hva som foregikk rundt meg). Etter 5 pressveer var hun ute klokken 06:41<3 vi er overlykkelige. Hun er den vakreste skapningen i hele verden! Vis vedlegget 109789
Hurra! Gratulerer så mye med Linnea!Den 27 mars kom lille Linnea til verden i FULL fart! Vi dro på sykehuset med det jeg trodde var maserier, siden de ikke kom særlig regelmessig. Dette var klokken 12 på kvelden Torsdag. Hun sjekket meg da for åpning, og den var 2 cm og helt avflatet. Hun sa at jeg kunne være på sykehuset å få en sovedose om jeg ville så jeg fikk slappet av, men jeg ville heller hjem å legge meg.
Etter en halvtime hjemme i sengen klarte jeg ikke mer, og vi måtte tilbake. Tilbake på sykehuset klokken 2 hadde jeg fått 3 cm, og hun spurte om jeg ville ta et bad. 1 time i badekaret ga 4 cm. Herfra gikk det ekstremt fort! Kjæresten sa at han ringte søsteren min på 4 cm og ba henne om å komme. Hun kom etter 20 min, og når hun kom inn på rommet var jeg igang med å presse!ble fortalt at anestestilegen hadde fått beskjed om å dra igjen, fordi vi rakk ikke å sette epidural likevel. (Jeg var høy på lystgass, husker ikke hva som foregikk rundt meg). Etter 5 pressveer var hun ute klokken 06:41<3 vi er overlykkelige. Hun er den vakreste skapningen i hele verden! Vis vedlegget 109789
Den 27 mars kom lille Linnea til verden i FULL fart! Vi dro på sykehuset med det jeg trodde var maserier, siden de ikke kom særlig regelmessig. Dette var klokken 12 på kvelden Torsdag. Hun sjekket meg da for åpning, og den var 2 cm og helt avflatet. Hun sa at jeg kunne være på sykehuset å få en sovedose om jeg ville så jeg fikk slappet av, men jeg ville heller hjem å legge meg.