Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er oppe å "røsker" litt i livmorhalsen i håp om at riene skal starte eller ta seg opp.
Dette gjor de 3 ganger på meg forrige gang, så effekten var ikke akkurat til å skryte av.
Er du moden, så bruker dem et par fingre å røsker langt oppi hufsa
I håp om å få til en cm eller to pluss sette i gang rier.
Jeg fikk desverre kunn sinnsyke maserier av det.
Jeg har hørt at noen ikke synes det er vondt i det hele tatt, mens andre synes det er veldig vondt!
Men jeg håper på å slippe stripping
Jeg var på GU tidlig i svangerskapet, det synes jeg var vondt!! Så kan tippe jeg synes stripping er vondt og![]()
Synes du gynekologisk undersøkelse er vondt da?Merka ikke noe til det jeg.
Synes du gynekologisk undersøkelse er vondt da?![]()
Oi, vil det si at det er noe galt med meg da, siden jeg synes det er veldig vondt?Før var det jævlig,men det var fordi hufsa mi ikke var helt god. Nå merker jeg det ikke.
Oi, vil det si at det er noe galt med meg da, siden jeg synes det er veldig vondt?![]()
Ok!Nei det trenger det ikke å være
Jeg hadde jo store problemer med å ha sex også,det var skikkelig vondt hver gang og det hjalp ikke hvor mye glidemiddel vi brukte.
Det jeg hadde/har er ikke noe store greier heller. Bare en hudsykdom eller hva man skal kalle det,som eksem på en måte,bare der nede. Det gjør at huden blir tørr og uelastisk,noe den jo absolutt ikke skal være der.. men det var ikke verre enn å smøre med en middels sterk kortisonkrem i noen uker så var det bra.
Har ikke hatt problemer siden![]()
Åååååå hjææææælp, la meg slippe å bli røska i hufsa miiiii![]()
Om man ikke slapper av så gjør det vondt ja! Viktig å finne en god gynekolog som man føler seg trygg på og som gir deg tid til å "roe ned" når spekelet skal inn..Ok!Er ikke tørr, vet ikke om jeg er uelastisk, men godt det ordnet seg for deg da
![]()
Jeg tror egentlig at legen som foretok den gynekologiske undersøkelsen var litt hardhendt.