Stripping

De er oppe å "røsker" litt i livmorhalsen i håp om at riene skal starte eller ta seg opp.
Dette gjor de 3 ganger på meg forrige gang, så effekten var ikke akkurat til å skryte av.

Er du moden, så bruker dem et par fingre å røsker langt oppi hufsa :p
I håp om å få til en cm eller to pluss sette i gang rier.
Jeg fikk desverre kunn sinnsyke maserier av det.

Mange synes det er vondt også, men jeg syntes ikke det var vondt:)

Jeg syns det var vondt, og fikk småblødnibger. Men hadde god effekt og fødslen startet dagen etter ;)

Min jm sa bare hu skulle tøye litt oppi der,så jeg vet ikke om det var stripping,med antar det. Hun syntes så synd på meg siden jeg hadde kraftige kynnere heeele tiden. Hadde sånn registrering der hvor jeg lå 1/2 time og hun lurte på om jeg ikke syntes det var slitsomt. Joda,men så var jeg en uke over termin og regna med de kynnerene hadde en funksjon så var ikke så ille ;)
Vannet gikk samme natta,så noe skjedde hvertfall. Men om det hadde så mye med stripping å gjøre det vet jeg ikke.

De er oppe å "røsker" litt i livmorhalsen i håp om at riene skal starte eller ta seg opp.
Dette gjor de 3 ganger på meg forrige gang, så effekten var ikke akkurat til å skryte av.

Uæææh skal de oppi der å røske, er det ikke vondt nok fra før liksom???? :O

Er du moden, så bruker dem et par fingre å røsker langt oppi hufsa :p
I håp om å få til en cm eller to pluss sette i gang rier.
Jeg fikk desverre kunn sinnsyke maserier av det.

Åååååå hjææææælp, la meg slippe å bli røska i hufsa miiiii :eek:

Jeg har hørt at noen ikke synes det er vondt i det hele tatt, mens andre synes det er veldig vondt! :p
Men jeg håper på å slippe stripping ;)

Jeg var på GU tidlig i svangerskapet, det synes jeg var vondt!! Så kan tippe jeg synes stripping er vondt og :o

Jeg har hørt at noen ikke synes det er vondt i det hele tatt, mens andre synes det er veldig vondt! :p
Men jeg håper på å slippe stripping ;)

Jeg var på GU tidlig i svangerskapet, det synes jeg var vondt!! Så kan tippe jeg synes stripping er vondt og :o

Merka ikke noe til det jeg.

Jeg har aldri blitt strippet :D
Så er ikke vanlig praksis overalt.

Var på modningsakupunktur 2 dager før termin med Mathilde,og da spurde jm om jeg ville hu skulle strippe meg å kjenne om fødselen nerma seg.Hadde da 3cm uten at jeg hadde kjent noen ting og hu tøyde meg til 4 cm. riene starta 1 time etter at jeg kom heim,og hu var ute 20.43 samme dag.Så visst jeg går opp til termin har jeg ingenting i mot litt røsking

Oi, vil det si at det er noe galt med meg da, siden jeg synes det er veldig vondt? :(

Nei det trenger det ikke å være :)
Jeg hadde jo store problemer med å ha sex også,det var skikkelig vondt hver gang og det hjalp ikke hvor mye glidemiddel vi brukte.
Det jeg hadde/har er ikke noe store greier heller. Bare en hudsykdom eller hva man skal kalle det,som eksem på en måte,bare der nede. Det gjør at huden blir tørr og uelastisk,noe den jo absolutt ikke skal være der.. men det var ikke verre enn å smøre med en middels sterk kortisonkrem i noen uker så var det bra.
Har ikke hatt problemer siden :)

Nei det trenger det ikke å være :)
Jeg hadde jo store problemer med å ha sex også,det var skikkelig vondt hver gang og det hjalp ikke hvor mye glidemiddel vi brukte.
Det jeg hadde/har er ikke noe store greier heller. Bare en hudsykdom eller hva man skal kalle det,som eksem på en måte,bare der nede. Det gjør at huden blir tørr og uelastisk,noe den jo absolutt ikke skal være der.. men det var ikke verre enn å smøre med en middels sterk kortisonkrem i noen uker så var det bra.
Har ikke hatt problemer siden :)
Ok! :) Er ikke tørr, vet ikke om jeg er uelastisk, men godt det ordnet seg for deg da :)
Jeg tror egentlig at legen som foretok den gynekologiske undersøkelsen var litt hardhendt.

Ok! :) Er ikke tørr, vet ikke om jeg er uelastisk, men godt det ordnet seg for deg da :)
Jeg tror egentlig at legen som foretok den gynekologiske undersøkelsen var litt hardhendt.
Om man ikke slapper av så gjør det vondt ja! Viktig å finne en god gynekolog som man føler seg trygg på og som gir deg tid til å "roe ned" når spekelet skal inn.. :-)

Back
Topp