Ble styrtfødsel 41+1!Ble strippet idag, uke 40+6. hadde 3 gode cm åpning før strippinga og hun mente hun kunne tøye til «hva som helst» spent på om jeg går i fødsel snart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble styrtfødsel 41+1!Ble strippet idag, uke 40+6. hadde 3 gode cm åpning før strippinga og hun mente hun kunne tøye til «hva som helst» spent på om jeg går i fødsel snart!
Jeg gikk i fødsel etter andre stripping!Nå er jeg 8 dager over termin og har fått time til igangsettelse på mandag. Noe jeg virkelig håper jeg slipper. Men jeg ble strippet første gang forrige torsdag, da var jeg 2 cm og livmorhalsen var vel også 2 cm. Slimproppen fikk 2 dager senere. Var på trivselskontroll i går, da var jeg 3 cm og livmorhalsen var litt hard. Hun kjente hode og vannblæra. Kom en del slim og blod I går kveld. Ellers ingenting.
Er det noe vits å bestille time for å bli strippet en 3. Gang i morgen, eller funker det ikke på meg? Noen som har erfaring med å bli strippet flere ganger?
Bestilte en time til i dag. Så håper at det funker den 3. GangenJeg gikk i fødsel etter andre stripping!
Ble strippet to ganger før fødselen begynte! Det tok vel og merke 16 ish timer før første rie kom etter strippinga. Noen trenger et par runder før det starter. Du kan jo ringe inn og spørre hva de tenker om en til runde stripping. Det kan jo ikke skade når du allerede er 3 cm, vil jeg tro!Nå er jeg 8 dager over termin og har fått time til igangsettelse på mandag. Noe jeg virkelig håper jeg slipper. Men jeg ble strippet første gang forrige torsdag, da var jeg 2 cm og livmorhalsen var vel også 2 cm. Slimproppen fikk 2 dager senere. Var på trivselskontroll i går, da var jeg 3 cm og livmorhalsen var litt hard. Hun kjente hode og vannblæra. Kom en del slim og blod I går kveld. Ellers ingenting.
Er det noe vits å bestille time for å bli strippet en 3. Gang i morgen, eller funker det ikke på meg? Noen som har erfaring med å bli strippet flere ganger?
Ja, får prøve en gang til bare for og ha gjort det. Da vet jeg at jeg har prøvd alt før jeg evt må settes i gangBle strippet to ganger før fødselen begynte! Det tok vel og merke 16 ish timer før første rie kom etter strippinga. Noen trenger et par runder før det starter. Du kan jo ringe inn og spørre hva de tenker om en til runde stripping. Det kan jo ikke skade når du allerede er 3 cm, vil jeg tro!
Spennende! Krysser fingrene for deg!Ja, får prøve en gang til bare for og ha gjort det. Da vet jeg at jeg har prøvd alt før jeg evt må settes i gang
Jeg fikk beskjed av min mor om å komme meg opp og gå etter stripping , jeg kjente ingenting dør jeg gikk meg en tur , så satte det i gang under turen min! Kanskje det er verdt å forsøke ! Ellers satser jeg på kroppen din setter i gang selv Om ikke så får du ha masse lykke til i morgenDa var jeg en 3. Gang i går kl 12. Kommer en god del blod og slim, men ingenting annet. Så her forbereder jeg meg på igangsettelse i morgen
Ja, gikk lang tur i går. Lekte masse i snøen med 3 åringen og generelt holdt meg aktiv i hele går i dag ryddes og vaskes det, påskeegg maling med frøkna og bare nyte det å ha hun helt for meg selv 1 siste dag tusen takkJeg fikk beskjed av min mor om å komme meg opp og gå etter stripping , jeg kjente ingenting dør jeg gikk meg en tur , så satte det i gang under turen min! Kanskje det er verdt å forsøke ! Ellers satser jeg på kroppen din setter i gang selv Om ikke så får du ha masse lykke til i morgen
Det virker som du har en veldig god innstilling til hele greia ! Sender positive vibberJa, gikk lang tur i går. Lekte masse i snøen med 3 åringen og generelt holdt meg aktiv i hele går i dag ryddes og vaskes det, påskeegg maling med frøkna og bare nyte det å ha hun helt for meg selv 1 siste dag tusen takk