Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe oki Ja kanskje min også kommer litt senere da, hvis jeg fårMin kom mye lenger uro svangerskapet sist... Type endelig større mage enn oppblåst mage og den ble vel gradvis mørkere jo lengre på vei jeg ble. Men fikk ikke sånn kjempemørk asså.
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Så kjekt daJa, min er der, men veldig lys. Er 14+1 i dag, den dukka vel opp rundt uke 13.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hehe veldig enig der. Det skjer så mye rart med kroppen nå for tiden hihi. Men litt kjekt og da, da vet man ihvertfall at ting er som de skal heheFestlig hvordan kroppen oppfører seg
Har fått den tidligere, og regner med at den dukker opp denne gangen også, men når det skjedde husker jeg ikke..
Men den plaget meg ikke akkurat, synes egentlig mest at det er fascinerende og morsomt hvordan kroppen ter seg når den er preggers
Hehe veldig enig der. Det skjer så mye rart med kroppen nå for tiden hihi. Men litt kjekt og da, da vet man ihvertfall at ting er som de skal hehe
Ikke noe stripe men masse svarte hår i en slags tynn stripe nedover. Lekkert
♡ Februar 2015 ♡
Det vet jeg ærlig talt ikke. Tror ikke den har noe funksjon. Vet bare at alle egentlig har den, men at den blir mørkere når man er gravid hos noenHva er egentlig hensikten/funksjonen til den stripa?
Sent from my iPad using BV Forum
Haha dittoIkke noe stripe men masse svarte hår i en slags tynn stripe nedover. Lekkert
♡ Februar 2015 ♡