Stripe på magen

Ja min er på plass.. Men blir heldigvis ikke så sterk :)

Min kom mye lenger uro svangerskapet sist... Type endelig større mage enn oppblåst mage ;) og den ble vel gradvis mørkere jo lengre på vei jeg ble. Men fikk ikke sånn kjempemørk asså.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ja, min er der, men veldig lys. Er 14+1 i dag, den dukka vel opp rundt uke 13.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hadde ikke forrige gang! Regner med at jeg ikke får denne gangen heller.

Sent from my iPad using BV Forum

Min kom mye lenger uro svangerskapet sist... Type endelig større mage enn oppblåst mage ;) og den ble vel gradvis mørkere jo lengre på vei jeg ble. Men fikk ikke sånn kjempemørk asså.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Hehe oki :) Ja kanskje min også kommer litt senere da, hvis jeg får :)

Festlig hvordan kroppen oppfører seg :p
Har fått den tidligere, og regner med at den dukker opp denne gangen også, men når det skjedde husker jeg ikke..
Men den plaget meg ikke akkurat, synes egentlig mest at det er fascinerende og morsomt hvordan kroppen ter seg når den er preggers :p

Festlig hvordan kroppen oppfører seg :p
Har fått den tidligere, og regner med at den dukker opp denne gangen også, men når det skjedde husker jeg ikke..
Men den plaget meg ikke akkurat, synes egentlig mest at det er fascinerende og morsomt hvordan kroppen ter seg når den er preggers :p
Hehe veldig enig der. Det skjer så mye rart med kroppen nå for tiden :p hihi. Men litt kjekt og da, da vet man ihvertfall at ting er som de skal hehe :D

Har igjen fra vesla :)

Ikke noe stripe men masse svarte hår i en slags tynn stripe nedover. Lekkert ;)

♡ Februar 2015 ♡

Haha det har jeg også, hadde det med førstemann også ;) Det er veldig lekkert ja ;)

Prinsesse 2010❤️

Et lite mirakel 2014❤️

Hva er egentlig hensikten/funksjonen til den stripa?

Hva er egentlig hensikten/funksjonen til den stripa?

Det vet jeg ærlig talt ikke. Tror ikke den har noe funksjon. Vet bare at alle egentlig har den, men at den blir mørkere når man er gravid hos noen :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Har ikke fått den, men hadde en kraftig en forrige svangerskap. Gjør meg egentlig ikke noe om jeg ikke får den :)

De med masse pigmenterr, de som er mørkere i huden, blir fort brun og evt har brune øyne får som regel kraftigere strek. De som er helt lyse får gjerne ikke tydelig strek. Det har med pigmenter i huden å gjøre. Jeg er blond, men blir veldig brun og er aldri helt lys i huden. Jeg har brune øyne. Jeg har hatt godt synlig strek i mine to svangerskap og det henger bittelitt strek igjen etter forrige her. Den blir nok sterkere etterhvert. Er 12+1 i dag og synes ikke den er noe sterkere enda. :) Så har du god pigmentering er det større sjanse for strek! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Stripa er ikke veldig sterk, men helt klart synlig. Er 14+1 i dag, og det er flere uker siden den viste seg. Blir spennende å se om den har tenkt å bli mørkere, og hvor mørk den kan bli :)

Back
Topp