Stringtruser, busemenn og dopapir

Jeg takler ikke vanlige truser faktisk de går første inn i rumpa så string her;)
helt enig med deg, derfor jeg endte med boxer siteden for vanelig truse, etter at string perioden min var over ;P

Nesten som jeg skulle ha løpt ned og kjøpt nå, men gubben er her øyeblikkelig og vi har en del å gjøre men kanskje på mandag, da kan jeg se hva jeg finner;P
Høres bra ut ;)

Stringtruser kan jeg ikke bruke lenger.
Fikk sår av de og endte opp med et stort sår i ræva :p (Der mannen måtte smøre med zinksalve, hehe)
Pluss at gynokologer sier det er fy-fy å bruke, med tanke på bakteriene som overføres til andre enden. Soppinfeksjoner osv.

Dopapir henger på et stativ som står på gulvet. Denne katten vi har nå bryr seg ikke om den, men den forrige brukte papirene til klorebrett. Og gav seg ikke før hun hadde dratt dopapir over hele leiligheten.
Her er det kun Lambi som brukes. Blir sår av billig drittpapir, og unngår å gå på offentlige do, der de har sånn hardt papir.

Busemenn blir ikke jaktet på her i hus, så fremst ikke nesa er helt tettet igjen ;) Da blir det fjernet sånn at man kan puste igjen :p
Og det man finner etter skattejakten går i et papir som blir skyllet ned i do ;)

Ang dopapir, hva gjør dere etter dere har vært på do og innser at det er tomt, og det ikke finnes mer i huset ? :p

Jeg klarer ikke å bruke stringtruser! Fatter ikke at andre gjør det. Går jo konstant og føler man må dra trusa ut av sprekken. :P
Haha, samme her! Brukte nesten bare det, en gang i tiden, men ikke nå lengre :P kun om jeg skal bruke stram kjole feks, og eneste måten å forhindre at den fine trusekanten skal synes er å nruke string

Vi hadde ei i klassen på vgs som spiste buser i timen :/ hun var til og med litt eldre sånn typ 24 på den tiden .. Haha uff, husker hun fikk tilsnakk av lærerne haha ...

Ang dopapir, hva gjør dere etter dere har vært på do og innser at det er tomt, og det ikke finnes mer i huset ? :p
Hehe, da bruker jeg våtserviettene til barna eller en gammel vaskeklut som går rett i søpla.. I verste fall går turen rett i dusjen om jeg har mulighet;)

Vi hadde ei i klassen på vgs som spiste buser i timen :/ hun var til og med litt eldre sånn typ 24 på den tiden .. Haha uff, husker hun fikk tilsnakk av lærerne haha ...
Haha, huff! :p
Hender seg jeg går på badet i all stillhet og piller ut en buse som ikke lar seg snyte ut i papir.. Men den havner i søpla eller i vasken, alt etter som! Men i munnen? Yak! :o

Hehe, da bruker jeg våtserviettene til barna eller en gammel vaskeklut som går rett i søpla.. I verste fall går turen rett i dusjen om jeg har mulighet;)

Hehe ja litt kjedelig om man må nr 2 og i tillegg har løs mage :p

Back
Topp