Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja!! Gjør det! Bruk ubehandlet ull, feks SundayNoen som har brukt hjemmestrikket ammeinnlegg i ull tidligere?Er det noe dere anbefaler ? Vurderer å begynne å strikke noen av restegarn
![]()
Skal strikke nye til meg selv, de blir så gode Jeg også klør etter å begynneNår begynner dere å strikke til lille spire? Venter dere til UL? Klør etter å begynne, men det er fortsatt så tidlig..
Vurderer å vente til uke 12, men har allerede laget meg en lang liste
Jeg tenkte å vente til jeg vet om det er gutt eller jenteNår begynner dere å strikke til lille spire? Venter dere til UL? Klør etter å begynne, men det er fortsatt så tidlig..
Syns det er så vanskelig å velge farger før det
Hva tenker du å strikke?Jeg også klør etter å begynneVurderer å vente til uke 12, men har allerede laget meg en lang liste
![]()
Har alltid strikket babytøy/barnetøy, så kan vel si at jeg begynte for flere år sidenNår begynner dere å strikke til lille spire? Venter dere til UL? Klør etter å begynne, men det er fortsatt så tidlig..
Jeg tenkte å strikke:Hva tenker du å strikke?
Har begynt smått alleredeNår begynner dere å strikke til lille spire? Venter dere til UL? Klør etter å begynne, men det er fortsatt så tidlig..
Men det kan jo bli en jente?Jeg tenkte å strikke:
- Et babyteppe (prøver å finne en grei oppskrift)
- lille brors rumper
- gromgutt bukse
- gromgutt lue
- Monday suit
Dette er foreløpig på listen min![]()
Aha skjønner Nydelig! Du er flinkJa, pleier å strikke dette til jenter også![]()
Tusen takkAha skjønner Nydelig! Du er flink![]()
Jupp, var omtrent første symptomet på at jeg ble dårlig. All strikkelysten forsvant! Heldigvis begynt å komme tilbake igjen nå (11 uker), men det er kjedelig ja!Blir kvalm av å sitte å strikke
Sykemeldt nå så kunne jo ha hatt ferdig 3 sett tøy lissom. Men nei. Ikke fått ferdig en strømpebukse engang
Flere som har det sånn?
Helt likt her også. Utrolig kvalm på kveldene. Så må legge meg når ungene er i seng. Har fått strikket litt om morgenene når jeg har hatt fri. Men kun laget et par sokker og en olives strømpebukse til nå. Såvidt begynt på en jakke.Novice chunky cardigan fra Petite KnitGleder meg til den blir ferdig! Det går ufattelig tregt med strikkingen om dagen, da jeg er helt utslitt og legger meg tidlig for å unngå å kaste opp av utmattethet
![]()
Til baby nr 1 strikka eg både ein del sjølv + at vi fekk mykje i gåve, så eg trur nesten ikkje vi treng nokon nye plagg denne gongen. Rakk nesten ikkje bruke plagga sist eingong, for med bilstolpose er det jo fort gjort at ungen blir FOR varm om ein pakkar den inn i ull også. Men eg har lyst til å strikke ei strømpebukse og kanskje ei ny lita jakke