Strikking

Juble

Forumet er livet
jentene i juni13
Mange som strikker ? Med de andre hadde jeg flere søte sett klart allerede på denne tiden , men er ikke kommet igang før nå med denne. Var i en garnbutikk i går , og endte opp med å begynne med ett vognteppe .

Har strikket en jakke, et teppe, en bamse og en dress som mangler armer.. Ble slik akutt ferdig med strikkinga her i påsken! =P Men må vel få satt på de armene før lillegutt kommer =P

Er ikke så god på å strikke plagg.. tepper kan jeg, og sokker har jeg lært meg. Men når det gjelder jakker og sånn så stopper det opp. Har en sånn mental sperre der, på samme måte som med matte :p

Noen som har en oppskrift på strikka dress? Helst sånn med knapper foran. Og gjerne litt nybegynner.. Har strikka bukse før da, og sokker, men ikke dress.

Denne er strikket frem og tilbake:) og på pinne 5, så går rimelig kjapt:)

Har vell ikke lov til å legge den ut her? Har tatt bilder av oppskriften, men fikk ikke til å sende melding til deg med bilder via tlf..

Hmm.. du kan jo prøve. blir bare sletta hvis det ikke lov vel?
Ellers har jeg funnet en fra Drops som jeg kan prøve :)

Nettopp ferdig med bråkmakergenser fra Pickles :) Kjempe myk og god. Strikket str 1 år

bråkmakergenser, 1 år (800x600).jpg

Ikke noe problem:)

Hei.

Jeg slettet oppskriften. Det er ikke tillatt å kopiere oppskrifter som er i salg.
Det står i oppskriftene at det ikke er tillatt.

Men det er lov å dele gratis oppskrifter :)
Man kan finne oppskrifter på garnstudio sine sider. Du kan også google, så vil man finne mange fine oppskrifter.

Back
Topp