Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fintVis vedlegget 153722 har heklet teppe til lille pia i magensist jeg heklet var ca 7 klasse på skolen, så det var litt gøy at det satt fortsatt i fingrene
![]()
For et nydelig teppe
Å herlighet så nydelig!Eeendelig ferdig med babyteppe til snuppa. Begynte å strikke på det i sommer, men strikka feil, så ble liggende lenge før jeg tok det opp igjen.. Nå kan snuppa bare komme![]()
)Så lekkert! Det var helt etter min smakVis vedlegget 155160
Snart ferdigbegynte med en gang jeg fikk vite kjønn I uke 13. Har aldri heklet noe før (noe som er tydelig I begynnelsen), så er litt stolt! Det meste kan læres på youtube. 1m×1m blir det til slutt. Nå er det 1m×92cm
![]()
Vis vedlegget 155160
Snart ferdigbegynte med en gang jeg fikk vite kjønn I uke 13. Har aldri heklet noe før (noe som er tydelig I begynnelsen), så er litt stolt! Det meste kan læres på youtube. 1m×1m blir det til slutt. Nå er det 1m×92cm
![]()
Kjempefint var det!!Vis vedlegget 155160
![]()
Vis vedlegget 155160
![]()
Takk! Så snille dere erFantastisk flott teppe. Nydelige fargerHvor har du fått tak i dette mønsteret? Heklet hele veien?