Kjæmpe fin!!Denne har svigerinna mi laget til meg da. Mest til pynt egentlig. Til vogn seng vugge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjæmpe fin!!Denne har svigerinna mi laget til meg da. Mest til pynt egentlig. Til vogn seng vugge.
Samme som jeg la ut, bare noen få masker mindre![]()
Den jeg la ut er veldig enkelt forklart, og med bilder
![]()
Men denne til amandaprosjektet er så fin![]()
Hvor finner jeg den oppskriften? Fant bare bildet av de ferdige søte tøflene![]()
Kanskje et teit spm men: når jeg skal strikke over de midterste maskene, hvordan kommer jeg meg dit? Strikker jeg meg bare bort dit? For da har jeg jo strikket en runde for mye på den ene siden av sokken? Vet ikke om spørsmålet mitt var forståelig...![]()
Strikker de første 12, så de neste 10, før jeg snur og strikker 10 tilbake og snur igjen. Forsetter sånnRegner med det er de babysokkene du snakker om
![]()
![]()
Hehe... Juppmen da blir de jo strikket litt lenger på den siden? Eller når strikker du de siste 12 da slik at den siden blir like lang som den andre?
Heklet eller strikket?Oppskrift heller babyteppe mottas med takk!![]()
Letter etter ei enkel oppskrift på disse, kunne jeg fått det av deg??
Så fint! Kanskje jeg må prøve på denHeklet eller strikket?
Tenkte jeg skulle belage meg på dette snart. Ikke så vanskelig heller ser det ut tilhekleoppskrift:
http://snasent.me/tag/babyteppe/
Letter etter ei enkel oppskrift på disse, kunne jeg fått det av deg??
Har en del reste garn jeg skulle brukt opp![]()
Hehe, så det etterpåLigger ute to linker på disse herlige herLenger bak i innlegget
![]()