Strikking og hekling

Hjelp!

Er endelig ferdig med teppet, men har veldig lyst og ha noe rosa på det, evnt frynser, men klarer ikke bestemme meg for hvordan jeg vil ha det .. Hva syns dere? Vis vedlegget 76916Vis vedlegget 76917Vis vedlegget 76918Vis vedlegget 76919

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️26.1.15❤️

Ville kanskje heller ha sydd på en figur av noe slag midt på teppet? et hjerte, ugle, sommerfugl, "prinsesse", eller vente til dere vet navn og sydd på det?

Ville kanskje heller ha sydd på en figur av noe slag midt på teppet? et hjerte, ugle, sommerfugl, "prinsesse", eller vente til dere vet navn og sydd på det?

Tenkte på det, men teppet er ganske tynt, så er redd det bare blir en klump av et motiv da .. Vurderer og sy på navn og ja, men vi blir ikke enige på den fronten ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️26.1.15❤️

Er det noen som har en enkel oppskrift på strikket babylue?:)

<3 VinterPrinsesse <3

Holder på å strikke en liten dress og et ullteppe, men ble så inspirert av en blogg jeg så at jeg tok en pause fra det og sydde et vattert leketeppe i stedet (det er noe med å få avslutta prosjekter før man starter på noe nytt - ikke alltid så lett...)! Langt fra perfekt, men fornøyd med første forsøk. :p

Vedlegg

• 1411106817562.jpg
    1411106817562.jpg
    118,1 KB · Visninger: 59
Har så lyst til å strikke noe til den lille men tom for ideer, noen som har noen ideer?
Ikke teppe, kjøredress, hentesett har det.

Har så lyst til å strikke noe til den lille men tom for ideer, noen som har noen ideer?

Hva med en god lue og votter? Eller en liten bamse eller rangle?

Er det jente kan du kanskje strikke en kjole?

Jeg har en god strikket ullbukse og omslagsjakke fra drops. Ikke noe hentesett, men vet ikke om du tenker at ett strikket sett er nok :)

Så mye fint! Hvilken oppskrift har du brukt på vottene? Lyst å dele? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har i grunnen bare brukt rillevottene til nøstebarn og modifisert til å være likt mønster som på tilhørende lue så det ble et sett...

Vest er alltid moro.
Jakke for man alltids bruk for. Lue, votter, smetteskjerf, sokker, booties, jeg har strikket en deilig myk body

Back
Topp