Strikking og hekling

Tusen takk. Tror jeg får ta meg en tur til butikken allerede imorgen og kjøpe litt strikkeutstyr:D . Så kjekt med en liten prosjekt :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Anbefaler og prøve med noe lite og enkelt først, et panneband kanskje, så du ikke blir kjempe lei med en gang ;) .. Vil gjerne se noen oppdateringer på hva du ender opp på ;) ..

❤️25.1.15❤️

http://www.garnstudio.com/lang/no/video.php?id=2&sort=2&thumbnails=on

https://m.youtube.com/watch?v=Ehs_4bUkqR0

Her er noen da :) men bare søk på youtube, eller gå inn på garnstudio.no og se videoer der, de er veldig gode og skjønne :) lykke til! :)

❤️25.1.15❤️

Jeg kunne ikke strikke vrangmasker en gang da jeg bestemte meg for at jeg skulle lære meg å strikke(6 år siden). Garnstudioe.com, YouTube og andre steder på nettet har lært meg å strikke. Har og hatt mye god hjelp i damene på tettinntil. no om jeg står fast. Der spør jeg om strikking og alt som har med barn å gjøre.

1. Mann skal bli storebror

Takk!:)

Sent from my iPad using BV Forum

Mange som skulle strikke eller hekle dåpskjole her? :)

Klarer ikke å bestemme meg, men synes ikke det er så mange fine til utlån, så burde vel kanskje lage egen synes jeg :P

Klarer ikke å bestemme meg, men synes ikke det er så mange fine til utlån, så burde vel kanskje lage egen synes jeg :P

Har tenkt tanken. Er egentlig ikke så fan av dåpskjoler, men får se om vi får tak den lillemann brukte...

1. Mann skal bli storebror

Jeg har kjøpt garn idag til å hekle dåpskjolen, så det tenker eg at jeg skal få begynt på snart :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~

Jeg har kjøpt garn idag til å hekle dåpskjolen, så det tenker eg at jeg skal få begynt på snart :)

❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~
Edit; har begynt ;) Vis vedlegget 73276

❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~

Sååå spennende da :D Gleder meg til resultatet :D

Vet ikke hvilket jeg skal ta enda jeg :eek:

Sååå spennende da :D Gleder meg til resultatet :D

Vet ikke hvilket jeg skal ta enda jeg :eek:

Ja, det blir det ;) .. Skal prøve å oppdatere litt innimellom ;) ... Du får google litt og se hvilken du liker, jeg valgte sparkjøp sin for den hadde endel kommentert at ikke var såå innvikla og hekle ;) ..

❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~

Ja, det blir det ;) .. Skal prøve å oppdatere litt innimellom ;) ... Du får google litt og se hvilken du liker, jeg valgte sparkjøp sin for den hadde endel kommentert at ikke var såå innvikla og hekle ;) ..

❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~

Ååå Den må jeg sjekke ut :D

❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~
Hmmm....Du har ikke link til kjolen på sparkjøp vel? :P

Back
Topp