Strikking og hekling

Denne er ikke strikket eller heklet men vi har ingen tråd for ting som er sydd :p

Nettopp ferdig med babyredet til mini <3 ble nøytral farge :)
ImageUploadedByBV Forum1406748668.937748.jpg

Begynner på dåpskjolen til babyen som kommer i november :)

Åååå så lyst å strikke det selv :D

Hvilke mønster skal du bruke? :) dele?

Termin 17. Januar
Jeg skal gjerne dele :) Må bare ordne det :) Jeg tar en del fra en oppskrift, resten fra en annen. Så slår jeg sammen og legger her :) :) :)

Nå har jeg nettopp lagt opp til hailue til storebror.

( Det nederste bildet til høyre), og planen er at babyen også skal få en.
Syns de er kjempesøte.
Driver også og drømmer om å lage setesdalkofte til meg selv, storebror og lille.
spørs om

Nå har jeg nettopp lagt opp til hailue til storebror.

( Det nederste bildet til høyre), og planen er at babyen også skal få en.
Syns de er kjempesøte.
Driver også og drømmer om å lage setesdalkofte til meg selv, storebror og lille.
spørs om

Haha... Så kule :D :P

Hvor har du kjøpt boka?

Det blei for langt og strikke kun hvitt, så jeg har putta inn litt mønster her og der, og mer skal det bli .. Lurer på om jeg dropper mariusmønsteret øverst, får se når jeg kommer så langt .. Har strikka inn to hardanger roser hittil, også kommer det en Ugle etterpå med hjerte på magen også 4 hjerter etterpå :) så får man de hvor langt jeg er komt da ;) .. ImageUploadedByBV Forum1406929852.757468.jpgImageUploadedByBV Forum1406929862.907686.jpgImageUploadedByBV Forum1406929872.659760.jpgImageUploadedByBV Forum1406929883.723198.jpg

❤️25.1.15❤️

Det blei for langt og strikke kun hvitt, så jeg har putta inn litt mønster her og der, og mer skal det bli .. Lurer på om jeg dropper mariusmønsteret øverst, får se når jeg kommer så langt .. Har strikka inn to hardanger roser hittil, også kommer det en Ugle etterpå med hjerte på magen også 4 hjerter etterpå :) så får man de hvor langt jeg er komt da ;) .. Vis vedlegget 70806Vis vedlegget 70807Vis vedlegget 70808Vis vedlegget 70809

❤️25.1.15❤️
Så flinke du er! Så heldige som kan strikke.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk :) er ikke noe ræser på strikking, går treigt, men veldig kjekt når det er litt mønster ;) Er ikke så vanskeligt da :) Lærer det fort ifra videoer på youtube feks ;)

❤️25.1.15❤️
Har du lært deg selv opp gjennom youtube? Vil veldig prøve meg fram iallefall. Kunne du sendt link?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp