Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Knallflott altså. Flink du erDenne er ikke strikket eller heklet men vi har ingen tråd for ting som er sydd
Nettopp ferdig med babyredet til mini <3 ble nøytral farge
Vis vedlegget 70503
TakkKnallflott altså. Flink du er![]()
Åååå.. Denne var finDenne er ikke strikket eller heklet men vi har ingen tråd for ting som er sydd![]()
Nettopp ferdig med babyredet til mini <3 ble nøytral farge
Vis vedlegget 70503
TakkÅååå.. Denne var finflink du er
![]()
Termin 17. Januar
Åååå så lyst å strikke det selvBegynner på dåpskjolen til babyen som kommer i november![]()
Jeg skal gjerne deleÅååå så lyst å strikke det selv
Hvilke mønster skal du bruke?dele?
Termin 17. Januar
Jeg skal gjerne deleMå bare ordne det
Jeg tar en del fra en oppskrift, resten fra en annen. Så slår jeg sammen og legger her
![]()
![]()
![]()
Snille degJeg skal gjerne deleMå bare ordne det
Jeg tar en del fra en oppskrift, resten fra en annen. Så slår jeg sammen og legger her
![]()
![]()
![]()

Så flinke du er! Så heldige som kan strikke.Det blei for langt og strikke kun hvitt, så jeg har putta inn litt mønster her og der, og mer skal det bli .. Lurer på om jeg dropper mariusmønsteret øverst, får se når jeg kommer så langt .. Har strikka inn to hardanger roser hittil, også kommer det en Ugle etterpå med hjerte på magen også 4 hjerter etterpåså får man de hvor langt jeg er komt da
.. Vis vedlegget 70806Vis vedlegget 70807Vis vedlegget 70808Vis vedlegget 70809
25.1.15
![]()
Så flinke du er! Så heldige som kan strikke.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Har du lært deg selv opp gjennom youtube? Vil veldig prøve meg fram iallefall. Kunne du sendt link?Takker ikke noe ræser på strikking, går treigt, men veldig kjekt når det er litt mønster
Er ikke så vanskeligt da
Lærer det fort ifra videoer på youtube feks
![]()
25.1.15
![]()
Har du lært deg selv opp gjennom youtube? Vil veldig prøve meg fram iallefall. Kunne du sendt link?
Har du lært deg selv opp gjennom youtube? Vil veldig prøve meg fram iallefall. Kunne du sendt link?
Tusen takk. Tror jeg får ta meg en tur til butikken allerede imorgen og kjøpe litt strikkeutstyrhttp://www.garnstudio.com/lang/no/video.php?id=2&sort=2&thumbnails=on
https://m.youtube.com/watch?v=Ehs_4bUkqR0
Her er noen damen bare søk på youtube, eller gå inn på garnstudio.no og se videoer der, de er veldig gode og skjønne
lykke til!
25.1.15
![]()