Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 193320Vis vedlegget 193321
Har strikket litt mer men har ikke bilder av det holder på med en Løvetannrumper i okergult nå vet uke kjønn enda![]()
Nydelige rumpere ❤ må få svigers til å strikke sånneog mange, de er jo så skjønne
![]()
Hjelpes jeg er treig til å svare! Jeg har et hefte med et veldig enkelt mønster i. Det er Dalegarn nr 203. Jeg kan ta bilde av det så du får se det her, hvis det er lov å kopiere oppskrifter her?Har du en oppskrift å dele med meg?![]()
Vet ikke om det er lov, men fint hvis du kan deleHjelpes jeg er treig til å svare! Jeg har et hefte med et veldig enkelt mønster i. Det er Dalegarn nr 203. Jeg kan ta bilde av det så du får se det her, hvis det er lov å kopiere oppskrifter her?
Så flink du erHar fått strikket en del til lille i magen nå og er så fornøyd! Blir gøy å kle henne opp i hjemmestrikk (flaks med vinterbarn) legger ved bilder, og ser at det holder med strikk i 0-3 mnd nå. Så har startet på neste størrelse
Teppe kan brukes lenger og den tofargede drakten er ett år![]()
Så flink du erHvor fant du oppskrift på den omslagsbodyen?
Så utrolig fintHar fått strikket en del til lille i magen nå og er så fornøyd! Blir gøy å kle henne opp i hjemmestrikk (flaks med vinterbarn) legger ved bilder, og ser at det holder med strikk i 0-3 mnd nå. Så har startet på neste størrelse
Tror ikke noen eg kjenner har bokenTusen takk!omslagsbodyen er fra boken myk start og er strikket i alpakka silke. Strikket lik til nevøen min og han brukte ikke annet de første 3 månedene, lun og god + veldig praktisk med trykknapper
Håper du kjenner noen som har boken, evt kan biblioteket ha? Er vel ikke lov å dele mønster, eller?
Så utrolig fintmå bare spørre om du har oppskriften på bilde nummer 4,7 og 8?
![]()
Tusen takkBilde 4 er oppskrift fra dale garn, hefte baby hentesett nr 301.
Bilde 7 er lettvintdressen, den ligger som kjøpeoppskrift på nett. Bare google lettvindress.
Og bilde 8 er solskinnsdrakten, usikker på hvem som har dette mønsteret. Men hvis du prøver å google bør det komme opp noe.
Jeg har dessverre ikke lov å dele kjøpeoppskrifter ser du![]()
Wow, så utrolig flink du er!Har fått strikket en del til lille i magen nå og er så fornøyd! Blir gøy å kle henne opp i hjemmestrikk (flaks med vinterbarn) legger ved bilder, og ser at det holder med strikk i 0-3 mnd nå. Så har startet på neste størrelse