Strikking /hekling

Dere som strikker/hekler:

Jeg kan dessverre ikke slikt håndarbeid selv, men det er mange jeg kjenner som gjerne vil strikke til babisen, hva er vi kan ønske oss da? Man strikker jo ikke bodyer?

Jeg kan dessverre ikke slikt håndarbeid selv, men det er mange jeg kjenner som gjerne vil strikke til babisen, hva er vi kan ønske oss da? Man strikker jo ikke bodyer?

Joda, jeg har strikket flere bodyer. Blant annet fuglemammas omslagsbody og en etter eget hode i myk myk babymerino.

Ellers så er det kjekt med rompere, kanskje kjappstrikkadrakt, kjoler hvis jente, jakker, bukser, babytepper, hentesett, sokker, tøfler, votter uten tommel, kjørepose/bilpose, luer. Det var det jeg kom på i farta...

Jeg har strikket og gitt bort heldresser til vinterbabyen før, de har blitt mye brukt :) Holder på med en til meg selv nå, nøstebarndress.

Jeg har strikket og gitt bort heldresser til vinterbabyen før, de har blitt mye brukt :) Holder på med en til meg selv nå, nøstebarndress.

Joda, jeg har strikket flere bodyer. Blant annet fuglemammas omslagsbody og en etter eget hode i myk myk babymerino.

Ellers så er det kjekt med rompere, kanskje kjappstrikkadrakt, kjoler hvis jente, jakker, bukser, babytepper, hentesett, sokker, tøfler, votter uten tommel, kjørepose/bilpose, luer. Det var det jeg kom på i farta...

Ojoj, det var visst en del. Takk for svar! Da er det visst bare å ønske seg i vei:happy:

ImageUploadedByBV Forum1472504541.600886.jpgikke akkurat til baby, men strax ferdig med genseren til datteren min på 9år
Gleder meg til å strikke babytøy når denne er ferdig ☺️

KImageUploadedByBV Forum1472560135.652387.jpg
Ferdig med genseren og nå er det bare å brette opp armene, første baby strikk blir oline-lue fra klompelompe

ImageUploadedByBV Forum1472589429.083427.jpg

Strikket ferdig en lue idag
Oline-lue fra klompelompe boka

e4a97bc1fc4f4f80e041815cfeb78f5b

Strikket teppe til lillebror :)

ImageUploadedByBV Forum1473089852.426334.jpgenda en lue som er ferdig;) nå skal jeg strikke votter i samme farge gøy med småstrikk

Da har jeg fått strikket lille sukkerspinn rumper str 0-3mnd.
Strikket med sandnesgarn silkmohair 3511 og dalelillelerke 4401 :)

ImageUploadedByBV Forum1473090363.984465.jpg

Svigermor har bestemt at jeg skal lære å strikke :p så jeg ønsker henne lykke til med å lære meg det! Noen som kan anbefale noen lette oppskrifter??

Tanta til kjæresten skal strikke hentesett til oss :) Syns det er så koselig!!

Back
Topp