Såå masse fint [emoji7] jeg har så lyst å begynne å strikke vognteppe, små plagg osv, men kjenner motivasjonen ikke helt er der enda. Kanskje det blir bedre etter OUL[emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såå masse fint [emoji7] jeg har så lyst å begynne å strikke vognteppe, små plagg osv, men kjenner motivasjonen ikke helt er der enda. Kanskje det blir bedre etter OUL[emoji5]
Jeg er i gang med Risarosainspirert pose, men blir ett prøveprosjekt for har ingen oppskrift, bare noen bilder jeg går ut ifra. Gruer meg til monteringen..Er det noen som har tenkt å strikke vognpose? Eller vet av en oppskrift på en? Gjerne noe som ligner litt på risarosa sine poser.
Krysser fingrene for at den blir bra! Jeg skal spørre svigermor [emoji4]Jeg er i gang med Risarosainspirert pose, men blir ett prøveprosjekt for har ingen oppskrift, bare noen bilder jeg går ut ifra. Gruer meg til monteringen..
Har stor tro på at det blir det. Bruker samme oppskrift som på bildet under. Strikker i Merino Extra fine på pinne 4.Krysser fingrene for at den blir bra! Jeg skal spørre svigermor [emoji4]
Den blir nok veldig finHar stor tro på at det blir det. Bruker samme oppskrift som på bildet under. Strikker i Merino Extra fine på pinne 4.
Nyydelig!strikke nr 1 til mini ferdig omslagarillejakke fra paelas og kjappstrikkadrakt. Begge strikket i dale lerke og str 0-6mnd [emoji170]
minien sin strikkegarderobe vokser romper nr 6 er ferdig, og to små luer er klar for mars [emoji170]
Kult!! Strikket du med pinner eller armene? Og hvor bestilte du garnet?
Strikket et baby/vogn teppe i går i Big fat wool, storesøster viser stolt frem hehe
Kult!! Strikket du med pinner eller armene? Og hvor bestilte du garnet?